במכבי ת"א סימנו: שני השחקנים שאסור שייעדרו מול מכבי חיפה

חמישה שחקנים נמצאים בסכנת הרחקה בעקבות צבירת כרטיסים צהובים והם יצטרכו להיזהר במשחקי החוץ נגד ק"ש וב"ש על מנת לעמוד לרשות ואן לוון בצמד "משחקי העונה", אך שניים מהם מדאיגים במיוחד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שני המשחקים הקשים מול מ.ס אשדוד בליגה ובגביע, שהסתיימו עם תיקו וניצחון בהתאמה, מכבי תל אביב תתארח ביום ראשון (החל מ-20:00, שידור ישיר בספוורט4) אצל הפועל קריית שמונה ותקווה להשיג שלוש נקודות שיעלו אותה לפחות באופן זמני למקום הראשון ויעבירו את מפלס הלחץ למכבי חיפה, שתתארח למחרת באצטדיון טרנר אצל הפועל באר שבע.

כידוע, חמישה שחקני מכבי תל אביב יצטרכו להיזהר מצהוב אשר ימנע מהם לשחק ב"משחק העונה" בליגה נגד מכבי חיפה. מדובר במאור קנדיל, שרן ייני, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט ודור פרץ. מי מהחמישה שיעבור את המשחק בק"ש "בשלום" ויקבל כרטיס צהוב במשחק הבא נגד ב"ש בטרנר, ייעדר מחצי גמר הגביע נגד הירוקים שייערך 72 שעות לאחר ההתמודדות בליגה.

בסביבת שחקני מכבי ציינו הבוקר כי אין היערכות מיוחדת וסיפרו שאף אחד מהשחקנים לא יקבל הוראה כזו אחרת לקראת צמד המשחקים. "אף מאמן שעבד פה לא דרש משחקן שנמצא בסכנת הרחקה לשחק בזהירות או לשנות את סגנון המשחק שלו – וכמובן שפטריק לא ינהג כך", הבהירו.

אנריק סבוריט | אריאל שלום

בצוות המקצועי של מכבי תל אביב מבינים שהשחקנים יהיו בלחץ גדול בכל מקרה, שכן כל אחד מהם רוצה מאוד להשתתף במשחקים הגדולים נגד מכבי חיפה שעשויים להכריע את גורל העונה כולה. במועדון מודעים לכך שהעובדה ששחקן יצטרך לחשוב פעמיים האם לעשות עבירה היא בעייתית מאוד, בטח כאשר מודבר בשני משחקי חוץ קשים בשלב כל כך מתקדם של העונה.

מתוך החמישה שנמצאים בסכנת הרחקה, בסביבת שחקני מכבי תל אביב סימנו את שני שחקנים שהיעדרותם באחד מהמשחקים מול מכבי חיפה תהווה מכה מקצועית קשה. "הבעיה הכי גדולה – פרץ וסבוריט", ציינו והסבירו, "מדובר בשני השחקנים היחידים בסגל שבאמת אין להם מחליף".

בתוך כך, במכבי ממתינים לתוצאת הבדיקה של מתן חוזז, שנפצע בשריר הירך האחורי במהלך משחק הגביע מול אשדוד באמצע השבוע. במועדון חוששים כי שחקן הכנף גמר את העונה.

מתן חוזז | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי