בשידור חי: סוכנו של ברק בכר הציע אותו לבית"ר ירושלים

דודו דהאן עלה לשידור ברדיו ירושלים ונשאל על זהות המאמן הבא של חוגג והמליץ על בכר: "הוא חופשי בעוד כחודש, שינהלו מו"מ". על רפאלוב: "אם הוא לא יהיה בבלגיה, הוא ישחק בבית"ר - היא הייתה הכי רצינית"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"ההצעה הכי רצינית שקיבלתי מישראל על ליאור רפאלוב הייתה מבית"ר ירושלים. אם ליאור לא ישחק בבלגיה, הוא יהיה בבית"ר. היא הייתה הכי רצינית לגביו והכי קרובה לקחת אותו". הדובר: דודו דהאן, סוכנו של כוכב אנטוורפן, שהתראיין היום (שישי) ברדיו ירושלים וירה לכל הכיוונים.

האם שועה יישאר בבית"ר? התשובה של דודו דהאן

דהאן המשיך ודיבר על עתידו של רפאלוב: "הכותרות שפורסמו היום על מכבי חיפה בבלגיה? אני חוזר ואומר, ההצעה הכי רצינית שקיבלנו והקבוצה שהייתה הכי קרובה לקחת את ליאור, זו בית"ר. אנדרלכט? כל קבוצות הצמרת בבלגיה רוצות אותו. דיברתי עם כולן ואנחנו נחליט בקרוב לאן נלך. הערכה היא שליאור ימשיך בבלגיה. אף קבוצה בישראל לא יכולה להתמודד עם העוצמות הכלכליות שיש פה בבלגיה. ישראל עוד לא שם. ליאור בן 34 והוא בעיצומה של העונה הכי גדולה בקריירה שלו".

זהות המאמן הבא של בית"ר והשיחות שלו עם חוגג: "אני חושב שלא צריך לפסול מאמן זר. אני יודע שהוא (חוגג) רוצה ומתעניין. הצגתי לו מספר שמות, אבל גם לא צריך לפסול מאמן ישראלי. אני מייצג מאמן אחד והוא חופשי בעוד כחודש (ברק בכר), תנהלו איתו משא ומתן. הם יכולים לנהל איתו משא ומתן. למה להפסיק? הוא חופשי בעוד כחודש. קטונתי מלהגיד לקבוצה את מי לקחת, יש מאמנים טובים גם בישראל וגם מחוץ לישראל. פטריק ואן לוון וריימונד אטוולד מצליחים במכבי תל אביב ובמכבי נתניה. מספיק לי לדבר עם השחקנים שלי במכבי נתניה, אני לא מכיר את ריימונד, הם אומרים לי "וואו, דודו וואו". לא צריך לפסול אף אחד".

ברק בכר | מאור אלקסלסי

איך תיראה בית"ר ירושלים בעונה הבאה: "האמת שמהשיחות שאני ניהלתי עם אנשים במועדון, אני רואה התלהבות גדולה לקראת העונה הבאה ומוטיבציה לחזק את הקבוצה ולשנות דברים. ככה זה מרגיש לי. חוזים שקשה להם להשתחרר מהם? בגלל שאני מייצג שחקנים, אני לא אוהב לתת פרשנות כוללת. אני לא אוהב את המושג הזה תקועים עם חוזה. אני חושב בית"ר ירושלים, הסגל הנוכחי שלה, על אף חוסר האיזון ושלל הבעיות, חייב היה להיות בפלייאוף העליון ללא ספק. הכישלון הוא כישלון מקצועי. איזון זה משמעותי, אבל אנחנו מדברים על ליגת העל ולא על הליגה האיטלקית".

"מה בית"ר מחפשת לעונה הבאה? בוא נתחיל מזה שאני לא מציע שחקנים", הבהיר דהאן, "אני חושב שבית"ר צריכה להתחזק בצורה משמעותית בכל מה שקשור למשחק ההגנה, זה היה צורם השנה. אם תסתכל בכל ההצלחות של בית"ר לאורך ההיסטוריה, תמיד היו לה שחקני הגנה יוצאי דופן מבחינה אישית. אף פעם לא היה משחק הגנה מסודר, אבל היו שמות כמו טרטיאק, בנאדו, אמסלם, חרזי ועוד. ה-DNA של הקבוצה הוא התקפי, הם תוקפים עם שמונה שחקנים. לכן, במצב כזה, אתה צריך שחקני הגנה טובים מאוד שיודעים לקרוא מהלכים ולפתור בעיות. השנה אין את זה. הם צריכים לשים את הדגש על ההגנה, לא הייתי מתעסק בכלל בהתקפה אלא מביא שניים-שלושה שחקני הגנה מכריעים. זה תמיד טוב להביא צעירים כדי להשביח, אבל אתה לא יכול להשביח אם לא יהיה לידם שחקן מוביל שהם יכולים ללמוד ממנו".

דודו דהאן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי