כפ"ס נערכת לנתניה: "אם נגזר עלינו לרדת, נעשה את זה בצורה מכובדת"

שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים | אודי ציטיאט

עם סגל חסר מאוד, הקבוצה של גזל תפגוש בשבת את היהלומים (17:45 ישיר בספורט1) בידיעה שהפסד עשוי להפוך את ירידת הליגה לרשמית. ישראלי, שלח, דנינו, שור, מכלוף ורייכרט בין השחקנים שייעדרו. המאמן: "המצב ידוע"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

כשהיא עם רגל וחצי בליגה הלאומית, הפועל כפר סבא תארח מחר (שבת) באצטדיון המושבה את מכבי נתניה (החל מ-17:45, שידור ישיר בספורט1), בידיעה שקיים סיכוי גבוה כי כבר מחר הדבר עשוי להפוך לרשמי.

ואם לא מספיקות הצרות של הקבוצה מהשרון, המאמן רביד גזל יחסר מחר גדול מאוד של שחקנים, ביניהם השוער איתמר ישראלי (כאב בשריר החזה) , המגן הימני טום שלח (תסמונת המדור בשריר התאומים, צפוי לעבור ניתוח ולא לחזור העונהה), עומר דנינו (מתיחה בשריר האחורי), יוני סטויאנוב (זיהום בכף הרגל), איתי שור (עבירת משמעת) ורז כהן (כרטיסים צהובים).

לכל הנעדרים ניתן גם להוסיף את טל מכלוף, שנעדר כבר זמן רב בשלב פציעה בארובת העין ולא ישוב לשחק העונה. כמובן, גם בן רייכרט, שהושעה השבוע מאימוני הקבוצה ומחכה לעונשו, לא יהיה בסגל. "מצבנו ידוע לכולם. אבל עדיין אנחנו מתעסקים בכדורגל וצריכים להגיע עם מחויבות לקהל, למועדון ולפני הכל לעצמנו", אמר המאמן גזל לקראת המשחק.

רביד גזל | שלומי גבאי

"נעשה את המקסימום כדי להשיג תוצאה טובה מחר ובמשחקים שנותרו עד לסיום העונה. בסופו של דבר איך שנראה במשחקים הקרובים כך זה ישליך על העונה הבאה. כמו שאמרתי – אם נגזר עלינו לרדת, נעשה את זה באופן מכובד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי