המחליף של רוקאביצה? מכבי חיפה מעוניינת בדין דוד

חלוץ מ.ס אשדוד נמצא על הכוונת של הירוקים לאור עתידו הלא ברור של החלוץ והאפשרות שגם וילדסחוט יעזוב בתום העונה. לקראת הפועל ב"ש ביום שני: מוחמד עוואד עשוי להמשיך בהרכב

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה לא התקשתה ביום חמישי והביסה 1:4 את הפועל עפולה בדרך לחצי גמר גביע המדינה, שם תפגוש בעוד כשלושה שבועות את מכבי תל אביב באצטדיון בבלומפילד, אבל בצוות המקצועי דואגים שהשחקנים יתמקדו כעת אך ורק במשחק הליגה הקרוב ביום שני טרנר נגד הפועל באר שבע, בידיעה שמכבי ת"א תשחק כבר מחר בקריית שמונה ואם תנצח תשוב זמנית לפסגת הטבלה.

הבשורה הטובה במכבי חיפה היא חזרתו לאימונים מלאים של הבלם בוגדאן פלאניץ', שנפצע במשחק הליגה נגד קריית שמונה ועושה רושם שיהיה כשיר למפגש הקרוב. לסגל גם ישוב עומר אצילי שנעדר בגלל צבירת חמישה כרטיסים צהובים במשחק הגביע ובסגל ייכלל גם חוסה רודריגס שכבר עלה מהספסל נגד עפולה לאחר שנעדר מהמשחקים האחרונים והוא אף צפוי לחזור להרכב.

ההתלבטות של ברק בכר תהיה בחלק ההתקפי, שם נראה כי מוחמד עוואד ימשיך לקבל את הקרדיט גם בשל היכולת הטובה בשני המשחקים האחרונים בהם כבש וגם בשל כך ששני החלוצים האחרים טרם כשירים במאת האחוזים, על אף שדוניו גודסוויי חזר לאימונים מלאים אתמול וגם ניקיטה רוקאביצה, ששותף נגד עפולה, עדיין לא החלים לגמרי מהפגיעה בגיד האכילס.

צפוי לקרדיט נוסף בהרכב. עוואד | מאור אלקסלסי

בכל הנוגע לעונה הבאה, בכרמל משתדלים שלא לעסוק בה כדי לא להסיח את דעתם ממרוץ האליפות, אבל בקבוצה מבינים שיהיה צורך להתחזק ואולי גם למצוא מחליף בכיר בשל חוסר הוודאות מעתידו של ניקיטה רוקאביצה. גם יאניק וילדסחוט עשוי לעזוב ועל כן עלה שמו של דין דוד ממ.ס אשדוד, שנמצא תחת חוזה ויהיה צורך להגיע לסיכום עם ג'קי בן זקן על מחירו. גם מאוויס צ'יבוטה מלודוגורץ נמצא ברשימות ובעבר אף היה ניסיון לרכוש את אוסאמה חלאיילה מבני סכנין, אולם המו"מ בין המועדונים לא הבשיל לכדי סיכום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי