יוסי מזרחי: "זו הפעם הראשונה שאני מרוצה מהקבוצה הזאת מאז שהגעתי"

מאמן בית"ר לאחר ה-0:0 נגד הפועל ת"א: "לפחות היום נראינו כמו קבוצת כדורגל, הנקודה הזאת משקפת". על המהפכה בהרכב: "אני מבוגר אבל לא סנילי, לא סתם עשיתי שינויים". דגני הוסיף: "הייתה התרגשות לפני המשחק"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קשה להאמין שבית"ר ירושלים תיגרר למאבקי התחתית במחזורי הסיום, אך הצהובים שחורים ממשיכים לספק יכולת מדאיגה לקראת העונה הבאה. הערב (שבת) בית"ר ירושלים התארחו אצל הפועל תל אביב ורשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון עם 0:0 חלש נגד הפועל תל אביב ונראה כי הקבוצה מהבירה רק רוצה לסיים את העונה כמה שיותר מהר.  

המאמן יוסי מזרחי אמר לאחר המשחק: "חושב שהנקודה משקפת, למרות שאני חושב שהפועל תל אביב לא הגיעה למצב ממשי, אבל בסך הכל מאזן הכוחות היה די שווה. היו לנו רגעים, גם להם. לפחות נראינו כמו קבוצת כדורגל. בית"ר ירושלים נמצאת בפלייאוף התחתון והיא לא סתם שם. היכולת של כל הקבוצות בפלייאוף התחתון די שוות והשמות לא עושים רושם. גם הפועל תל אביב מועדון ענק והוא בפלייאוף התחתון, זה משחק ששתי הקבוצות לא רצו יותר מדי להסתבך, זו הפעם הראשונה שאני מרוצה מהקבוצה מאז שהגעתי בגלל העמידה ההגנתית, יש עדיין מה לעבוד בהתקפה".

על השינויים שעשית בהרכב: "אני מבוגר אבל לא סנילי ואם עשיתי את ההחלטות האלו, זה אומר שחשבתי על זה הרבה. במשחקים האחרונים נראינו לא טוב ולכן החלטתי לעשות שינויים כדי להגיע לתוצאות יותר טובות יותר".

שחקני בית"ר ירושלים, רועי ריינשרייבר | אודי ציטיאט

אוראל דגני הוסיף: "הייתה התרגשות לפני המשחק, פגשתי את הפועל תל אביב כמה פעמים, אבל זה היה בלי קהל. אך כשהמשחק התחיל ההתרגשות נעלמה. מה היה שונה במשחק? לא היה משהו ספציפי, המשכנו באותה צורה. שיחקנו טוב, אני לא חושב שהפועל ת"א הגיעו להזדמנויות, ובמחצית השנייה יוסי עשה חילופים ונראינו טוב יותר. אני עדיין לא חושב שיצאנו מהמקום המסוכן, יש עוד נקודה או שתיים להשיג. אנחנו צריכים להמשיך ולנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי