כעס בסכנין: "יש שחקנים שישלמו מחיר כבד על שני ההפסדים האחרונים"

במועדון מתכוונים לערוך שיחה עם השחקנים על הגישה בשבוע האחרון. האסבליינק חטף ביקורת: "לא יכול להיות שהבאנו זר שלא תורם לנו כלום". ניסיון להכשיר את ריאן וכיאל לחדרה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

לאחר התבוסה הקשה לבית"ר תל אביב/בת-ים ברבע גמר גביע המדינה, ציינו אנשי הנהלת בני סכנין כי ניצחון על הפועל חיפה יכול מעט להשכיח את התצוגה המאכזבת מיום רביעי, אך השחקנים יצאו בידיים ריקות אחרי עוד משחק חלש וגרמו לכעס רב בקרב האוהדים שהגיעו עד לסמי עופר. גם במועדון זעמו על היכולת ואמרו: "לא יכול להיות שכמעט ולא נגיע למצבים. יש שחקנים שישלמו מחיר כבד על שני ההפסדים האחרונים ומקומו של אף אחד לא מובטח כאן".

האיש המרכזי ששוב חוטף את האש הוא נייג'ל האסבליינק. "לא יכול להיות שהבאנו זר בסכום כסף גבוה והוא פשוט לא תורם לנו כלום", אמרו בסכנין.  האסבליינק כמו גם הזרים דיין קלי, איקוום אוטין וסבסטיאן ולאסקס צפויים לעזוב בסיום העונה. הזר היחיד אותו רוצים להשאיר בסכנין הוא הבלם לוקאס ספנדלהופר שהגיע כמושאל מאסקולי מהליגה האיטלקית השנייה. השבוע הגיעה משפחתו של הבלם לישראל, לאחר שזו הייתה הדרישה הראשונה שלו לקראת השיחות על המשך דרכו בקבוצה וכעת מקווים בסכנין כי האוסטרי ימשיך לשנה נוספת.

מעבר לכך, במועדון מסתכלים בדאגה על המשחק של בני יהודה נגד הפועל חדרה, ומקווים כי הכתומים לא ינצחו ויצמצמו את הפער מסכנין לארבע נקודות בלבד. עד אז המאמן שרון מימר עשוי לקבל בחזרה את צמד הקשרים איסמעיל ריאן ובירם כיאל. כשירותו של האחרון שסובל מכאבים במפשעה, תתברר רק לקראת סוף השבוע.

נייג'ל האסלביינק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי