גרסת הפועל ת"א: "אוהדי בית"ר הסתננו ליציע שלנו וזרקו את המקלות"

האדומים טוענים כי בידם הוכחות לכך שזורקי החפצים ב-0:0 מול הירושלמים היו אוהדי היריבה שהסתננו ליציע המארחת. סיכום עקרוני עם קלינגר לעונה הבאה. רוטנשטיינר התרשם מאבו עביד, נוסבאום הגיע "לרגל"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הצליחה לאסוף נקודה אחת בלבד מבית"ר ירושלים, ממנה נפרדה אמש (שבת) ב-0:0 בבלומפילד. 8,233 אוהדים נלהבים באדום ראו שוב את חוסר ההצלחה של הקבוצה לנצח באצטדיון הביתי, ובמתחם חודורוב יקוו לראות הערב את בני יהודה מאבדת נקודות מול הפועל חדרה (19:45, שידור ישיר בספורט3), כדי לעשות צעד נוסף לעבר הבטחת ההישארות בליגה.

כרגע, הפער מהקבוצה של יוסי אבוקסיס, אשר נמצאת מתחת לקו האדום, עומד על שבע נקודות. להפועל ת"א משחק יותר מבני יהודה, ולקבוצה של ניר קלינגר נותרו שלושה משחקים עד לסיום העונה. במשחק הבא מצפה לאדומים מפגש מול הפועל כפר סבא, שירדה אתמול רשמית לליגה הלאומית.

אין ספק שהסיפור המרכזי מהמשחק אתמול היה זריקת מקלות פלסטיק של אוהדי הפועל ת"א לעברו של שחקן בית"ר ירושלים, מרקו יאנקוביץ', כשזה ניסה להגביה כדור קרן. השופט רועי ריינשרייבר עצר את המשחק, אבל חידש אותו כעבור מספר דקות לאחר שזורקי המקלות נעצרו. ריינשרייבר ציין כמובן את האירוע בדו"ח המשחק והפועל ת"א תעמוד לדין, גם בשל הדלקת האבוקות ביציעים.

אוהדי הפועל ת"א | אודי ציטיאט

אך האם האוהדים המתפרעים לא היו בכלל אוהדי הפועל ת"א? אנשי האבטחה העבירו למועדון את כרטיסי הכניסה למשחק שנמצאו בכיסם של האוהדים שנתפסו, ועל פי גרסת האדומים, הכרטיסים הללו היו ליציע אוהדי בית"ר.

גורם בכיר בהפועל ת"א אמר לספורט1: "האוהדים שהיו מעורבים בזריקת המקלות על שחקן בית"ר הם אוהדי בית"ר שהסתננו מיציע קבוצתם ליציעי הפועל ת"א. הכרטיסים שלהם נמצאים אצלנו ויועברו לחקירת הגורמים המטפלים באירוע. קיבלנו את הכרטיסים מאנשי שהביטחון שעצרו את זורקי המקלות למגרש".

בטרם נודע על הסתננות אוהדי בית"ר ליציעי האדומים, בהפועל ת"א סברו כי האוהדים המתפרעים הם אוהדי הקבוצה, אלו אשר מנסים לפגוע במועדון ולגרום לבעלים נזקים כספיים ושם רע. בסיום המשחק התפתחה קטטה בין אוהדים משתי המחנות, ושלושה נעצרו על ידי המשטרה. שניים מתוכם קטינים.

ניר קלינגר | אודי ציטיאט

בקבוצה ממתינים למשחק מול הפועל כפ"ס, בו אמורים להבטיח רשמית את ההישארות בליגת העל, ולאחר שזה יקרה המועדון יודיע על החתמתו של המאמן ניר קלינגר לעונה הבאה. הדבר כבר סוכם עקרונית וקלינגר ימשיך באדום.

הפועל ת"א סיימה את השחק אתמול עם מספר שחקנים פצועים. שי אליאס ודן איינבינדר התלוננו על פציעה וחשש למתיחה במפשעה, ועל כן הוחלפו. גם אדי גוטליב, שפתח בהרכב, הוחלף בשל כאבים במפשעה. הקפטן עומרי אלטמן לא שיחק אתמול בשל פציעה בקרסול והוא ישוב נגד כפ"ס.

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר, נכח אמש בבלומפילד והתרשם מאיאד אבו עביד, ששימש אתמול כקפטן. השחקן עשוי לקבל זימון לסגל לקראת שני משחקי הידידות שייערכו בחודש יוני נגד מונטנגרו ופורטוגל. אגב, אתמול באצטדיון נכח גם מאמן בית"ר תל אביב/בת ים, עמיר נוסבאום, שהגיע "לרגל" לקראת הקרב בין קבוצתו לבין האדומים בחצי גמר גביע המדינה.

איאד אבו עביד | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי