זעם בבית"ר על היחס לאלירן עטר: "כולם יודעים למה הוא לא פותח"

החלוץ היה כשיר ושוב פתח על הספסל ב-0:0 מול הפועל ת"א, שחקנים הגנו: "כשהוא ישחק כל כדור ילך אליו". ההכנות לעונה הבאה יחלו, חוגג, אוחנה וברוש קבעו פגישה. במועדון מרוצים מהשיפור, מיחס הקהל ומיאנקוביץ'

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

במהלך כל השבוע החולף הבהיר יוסי מזרחי לשחקני בית"ר ירושלים שלמרות התרגול הוא עדיין לא החליט מי השחקנים שיעלו ב-11 מול הפועל תל אביב, ממנה הקבוצה נפרדה אתמול (שבת) ב-0:0. "אל תלמדו שום דבר מההרכב, אני עוד לא החלטתי", היה המסר של המאמן. "רק מי שיעבוד קשה ישחק". ואכן, מזרחי הפתיע כשפרסם את ה-11 לפני המשחק. אופיר קריאף, מיכאל אוחנה ואלירן עטר לא נכללו בהרכב, בעוד עידן ורד לא פתח משום שלא השלים אימונים מלאים השבוע.

"כמה זמן אפשר לתרץ את הפציעה של עטר בזה שהוא לא בהרכב? אם הוא כשיר, הוא חייב לפתוח. אם הוא פצוע, שיושיבו אותו ביציע", אמרו שחקנים אתמול. "שיפסיקו לספר לנו סיפורים ולדבר על הצערת הקבוצה. אפשר לשים צעירים במקום חלאופילו פלייטר, לא במקום מלך השערים שנכנס בכל משחק ונותן את הנשמה. מה שעושים לו לא הוגן, כולם יודעים למה הוא לא משחק". עטר אמור להיפגש בקרוב עם אלי אוחנה ומשה חוגג. אם יוצע לו חוזה נמוך יותר זה עשוי לקרות, בהתאם לסכום שיוצע כמובן, עם חוזה לשנתיים.

החלוץ עצמו אפילו לא מוחה על כך. הוא יודע היטב שבית"ר לא מוכנה לשלם לו 270 אלף יורו. בימים האחרונים הבהירו לו בהפועל באר שבע שישמחו להיפגש אם לא יחתום בבית"ר, אך עטר רוצה להישאר. הוא התחבר למקום, לאנשים ולקהל – אבל זה לא יקרה בכל מחיר. במועדון ייפגשו בימים הקרובים עם סוכנו, אבי נימני, כשבקרב השחקנים היה מי שהשמיע מחאה. "כל כך מגיע לו להגיע ליעד, אתם תראו שכשעטר יעלה למגרש כל כדור ילך אליו. השחקנים ממש לא אוהבים את זה שהוא על הספסל", אמר אחד מהם. אגב, ההערכה היא שגם עידן ורד יחתום במהלך החודש הקרוב על חוזה לשנתיים.

עידן ורד | אודי ציטיאט

במועדון התייחסו להחלטה לתת לאורי מגבו את סרט הקפטן. "אנחנו רוצים על המגרש רק שחקנים מחויבים, הוא יכול לתת בקלות דוגמה לכמה שחקנים שמרגישים בטוחים מדי", אמרו בבית"ר. מגבו זכה אתמול לעידוד, בדיוק כמו מרקו יאנקוביץ'. לא השלכת החפצים לעבר המונטנגרי הובילה לכך – הוא זכה לעידוד הרבה קודם. בבית"ר התלבטו לגבי הקשר שחתום לשנתיים נוספות, אבל אם ימשיך ביכולת הזאת נראה כי לא רק שימשיך בעונה הבאה, אלא יזכה גם לתמיכת הקהל, שלא ממהר להתחבר לזרים שהגיעו העונה. בניגוד אליו, סנטיאגו אוקמפוס ופלייטר יושאלו. האחרון מתח את שריר הירך האחורי ולא ברור אם ישוב העונה. ייתכן כי ייקח לו כשבועיים עד שיחזור לאימונים ולכן הוא ייבדק היום.

משה חוגג הודיע למנכ"ל מוני ברוש ולאלי אוחנה כי השבוע תיערך ישיבה בעניין התקציב לעונה הבאה. התיקו אתמול השאיר את הקבוצה בליגה וכעת יחלו ההכנות ל-2021/2022. כפי שפורסם כאן, מקס גרצ'קין יחתום לשנתיים ויחזור לבית"ר. גם לירן רוטמן ישוב, ובקרוב בית"ר אמורה להיפגש גם עם תמיר עדי במטרה לחתום על חוזה לעונה נוספת.

במועדון היו מרוצים מהקהל שעודד במשך כל 90 הדקות. בניגוד למשחקים האחרונים, לא נרשמו עימותים חריגים בסיום. במהלך המשחק נשמעו מספר קריאות כלפי משה חוגג, כשחלק מהאוהדים אף קראו לו לעזוב. יחד עם זאת, במועדון ציינו כי "כשהקהל איתנו, יש אנרגיה חיובית סביב הקבוצה והכל הולך. כשיש בעיות, אתה מרגיש את זה גם במגרש".

לידור כהן, מרקו יאנקוביץ' | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי