לירן סרדל בוחן אופציות באירופה, הפועל חיפה תציע חוזה חדש

הקשר מסיים את חוזהו בסיום העונה ובמועדון יעשו הכל כדי להשאירו. יואב כץ ערך שיחות אישיות עם כל השחקנים לפני ה-0:1 על סכנין, שהבטיח כמעט סופית הישארות בליגה. וגם: אלישע לוי חרג ממנהגו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

דריכות גדולה הייתה בשבוע החולף בהפועל חיפה לקראת המשחק מול בני סכנין. במועדון ידעו – ניצחון ירגיע את המערכת, הפסד – עלול לסבך את הקבוצה בתחתית. לבסוף, הקבוצה מהכרמל רשמה 0:1 יקר והבטיחה כמעט רשמית את ההישארות בליגה.

המאמן אלישע לוי, שלא כהרגלו, צפה מקרוב בשחקניו כאשר עלה על כר הדשא במהלך החימום בטרם שריקת הפתיחה, וניסה לעודד אותם. לבסוף זה גם השתלם והפועל חיפה רשמה את אחד הניצחונות החשובים שלה העונה, שגם היה הניצחון הביתי הראשון של הקבוצה ב-2021.

הבעלים, יואב כץ, היה מעורב מאוד בהכנות בשבוע האחרון. בניגוד לאספות הקבוצתיות שהוא עורך בדרך כלל, הפעם כץ בחר לערוך שיחות אישיות עם כל שחקן ושחקן מהסגל. הבעלים סיפר: "רציתי לשמוע אותם ולדבר עם כל אחד בנפרד, ואני חושב שזה עזר, כי ראיתי בקרבה במשחק ההגנה שלא ראיתי הרבה זמן. אני חושב שזה הביא לנו את הניצחון, כי כל אחד נתן יותר מהרגיל. אנחנו 95% בליגת העל, ורק כשנהיה 100% אז נחשוב על העונה הבאה".

אלישע לוי | מאור אלקסלסי

אז כאמור, במועדון מנסים שלא להתעסק בעונה הבאה, אך מתכוונים להשאיר את רוב ה'מניות הבטוחות', ביניהן נמצא כמובן לירן סרדל. הקשר, שמסיים את חוזהו בסיום העונה, הפך לאחד השחקנים החשובים במועדון והתקווה כי שימשיך גם בעונה הבאה, אך בסביבתו בוחנים גם אופציות באירופה.

מי שזכה למחמאות על הניצחון על סכנין אתמול הוא גל אראל, שכבש את הפנדל ה-14 ברציפות שלו מבלי להחמיץ. השחקנים שיבחו גם את השוער, רן קדוש, שאמר אחרי המשחק: "אנחנו עוד צריכים לסיים את העבודה ולהבטיח הישארות בליגה. ידענו מה חשיבות המשחק וידענו כמה חשוב לנצח מול הקהל שלנו. בטוח שאם נמשיך בגישה כמו שבאנו אז נישאר בקרוב. ברור שכמות הספיגות מפריעה לי ואני תמיד חושב כיצד לנסות ולתקן. אשמח להישאר בהפועל חיפה".

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי