אבוקסיס: "לא הגיע לנו להישאר". אברמוב: "השחקנים אשמים בירידה"

בני יהודה עוד לא ירדה רשמית, אך המאמן והבעלים כבר השלימו עם הבשורה: "אני לא מתחרט שעזבתי את ב"ש", סיפר אבוקסיס. אברמוב: "יוסי ימשיך, אנחנו נבנה קבוצה טובה כפי שעשינו". האוהדים תקפו את השחקנים

(גודל טקסט)

זה עדיין לא רשמי, אך בני יהודה תצטרך לא פחות מנס כדי להישאר בליגת העל לאחר הפסד 3:2 כואב במיוחד להפועל חדרה, שהוריד את כל הרוח מהמפשרים. לכן גם יוסי אבוקסיס והבעלים ברק אברמוב כבר הרימו ידיים והודו כי הם ירדו כבר היום לליגה הלאומית.

בתום המשחק פרצה מהומה ענקית. עשרות אוהדים התפרעו מחוץ לבלומפילד, ניסו לתקוף פיזית את השחקנים, חסמו את רכביהם וניסו למנוע מהם לנסוע. האוהדים קיללו, זעמו וחתרו למגע פיזי עם השחקנים. דן מורי נדחף, המשטרה במקום ומנעה מהמהומה להתעצם.

צפו בתגובות

יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "עשינו את כל הטעויות האפשריות במשחק ההגנה שלנו, אני לא חושב שהם בעטו יותר מארבע פעמיים למסגרת וספגנו שלושה שערים. עדיין כבשנו שני גולים והיה זמן כדי לנצח. חדרה לא הייתי צריכה את הנקודות ושיחקה ברגוע, וה-2:1 חרץ את המשחק. זה נקרא לחץ, ברגע שהשחקנים לחוצים יש כאלה שלא עומדים בזה. כולנו טעינו בשנה הזאת וזה הזמן להציל את הקבוצה, ביחד נצא מהדבר הזה. כשהגעתי ידעתי שיהיה אפשר לעשות העברות, ניסינו לעשות שינויים לא הצלחנו. עוד פעם, נעשו טעויות, אבל אני לא מאשים אף אחד, ברק אמר לי כולנו עצובים ובעזרת השם ביחד כולנו נהיה שמחים".

אין לך חרטה: "לא, אני חושב שהדרך שלי לא הייתה מסתיימת כמו שצריך בבאר שבע, ואפילו ברגע כואב אני במועדון שאני אוהב, ולמרות האכזבה אנחנו נחזור לליגת העל בשנה הבאה".

דן מורי, שובל גוזלן | דני מרון‎

הקהל: "הקהל כועס, גם אני הייתי מאוכזב מכך שהקבוצה יורדת ליגה, אבל אנחנו לא בורחים מזה. הקהל היום תמך ורצה, אבל כנראה שלא היינו מספיק טובים כדי להישאר בליגה. קבוצה שעושה כל כך הרבה טעויות, אני חושב שלקבוצה כזאת לא מגיע להישאר. ברגע שחמתי לקחנו את האפשרות שאם נרד ליגה, אנחנו נחזור לליגת העל ביחד. צריך בתקופות פחות טובות לדעת להפסיד".

הבעלים ברק אברמוב הוסיף: "אנחנו לא יורדים ליגה במשחק אחד, זה עונה שלמה, לצערי השנה כבר מהמחזור ה-11 הדברים לא הסתדרו כמו שרצינו וזה הפינאלה לעונה הזאת. ברגע שמועדון מצליח, אז אומרים שעשינו דברים טובים וברגע שהמועדון נכשל מאשימים את המערכת ואני בראש המערכת. מה הייתה עושה אחרת? זה לא העניין, אבל בסוף התוצאה שירדנו ליגה וזה התפקיד שלי, לבנות קבוצה טובה שתעלה ליגה".

ברק אברמוב | דני מרון

ביקורת של הקהל: "זה קרה גם כשזכינו בגביעים ושהיינו קבוצת טופ, אני אחזיר אותו לטופ של הטופ. הקהל רוצה להחליט אבל כשאני בראש המערכת אני זה שמחליט והכל יהיה בדרך שלי. המצב של המועדון מצב טוב, אני הורדתי את הקבוצה ליגה, אבל נבנה קבוצה טובה".

על חילופי המאמנים: "אבוקסיס הגיע לבני יהודה במחזור 20 בערך, מאז היו עוד 10 מחזורים. כשיוסי הגיע כשבני יהודה היו מעל הקו האדום. הכישלון הוא של השחקנים, יש לנו תקציב מספר 6-7 בליגה, יש לנו קבוצה של פלייאוף עליון. גם בשבוע שעבר שאנחנו מובילים 0:2 וסופגים שני שערים זה לא אשמתם של ההנהלה. השחקנים היו אמורים הרבה מעבר, יכול להיות שאני שידרתי לחץ במועדון, שמתי תקציב הכי גבוה ודווקא עכשיו ירדנו ליגה".

"זה הכדורגל, לשמחתי נהינתי מהצד הטוב ועכשיו אני סובל מהצד השני. התקציב יהיה הכי גבוה מכל השאר וחד משמעית יוסי ימשיך. מה נשנה? אני אשב עם יוסי ונבנה קבוצה טובה כפי שעשינו בעבר, אני בטוח שאם הייתי פותח את העונה עם יוסי, הדברים היו נראים אחרת".

שחקני בני יהודה | דני מרון‎

מנחם קורצקי מנגד התייחס לטענות שקבוצתו לא מתכוונת להופיע למשחק: "לא מבין מאיפה הביקורת הזאת מגיעה, היינו זקוקים לנקודה כדי להישאר בליגה ומי שמכיר את חדרה בשנים האחרונות יודע שאנחנו נוהגים ברוח ספורטיבית. אני חושב שצריך לכבד ולשמוח בלב, אנחנו מאוד שמחים, אבל מגיע כבוד לבני יהודה".

"אני רוצה לומר לכל הצוות, תודה על השחקנים האלה. יש לי חשק ענק לתת להם חיבוק על השחקנים האלה. יש לנו הרבה זמן להתכונן לעונה הבאה, סימנו את המקום השביעי כמטרה, יש לנו משחקים מול מכבי נתניה ואנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב".

מנחם קורצקי | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי