ק"ש בטירוף: "לא ויתרנו על אירופה". שכר והופמייסטר יעזבו?

אחרי הניצחון 0:2 על מכבי ת"א, בצפון חגגו: "מאבק האליפות לא מעניין אותנו. רוצים שרפואה יעזוב בראש מורם". הקשר, שמחזיק בכרטיס השחקן, עשוי לבחון אפשרויות נוספות בליגה בעונה הבאה. החלוץ מסיים חוזה בקיץ

(גודל טקסט)

קולות רבים של חגיגה ושמחה נשמעו אתמול (ראשון) מחדר ההלבשה של עירוני קריית שמונה לאחר הניצחון 0:2 על מכבי תל אביב. מלבד העובדה שגברו על אלופת המדינה, הקבוצה הצפונית חגגה באופן אישי ניצחון ראשון העונה בפלייאוף העליון, זאת לאחר תקופה ארוכה בה היא ספגה ביקורת רבה מאז ההודעה המוקדמת על סיום דרכו של המאמן קובי רפואה.

"הרבה אנשים זלזלו בנו, אבל לא ויתרנו לרגע. הוכחנו לכולם שאנחנו גם לא ויתרנו על המקום הרביעי בסוף העונה" אמרו בק"ש והוסיפו: "אותנו לא מעניין מאבק האליפות ולא מכבי תל אביב או מכבי חיפה, אלא רק הרצון לסיים עם כרטיס באירופה".

כזכור, במשחק הקודם בליגה הובסה קריית שמונה 4:0 נגד מכבי חיפה. מאז, רפואה ועוזרו נמרוד קוסטיקה בחרו שלא לבקר את השחקנים, אלא כמה שיותר לעודד אותם על מנת שיחזירו על המגרש, בדיוק כפי שקרה אתמול. "רפואה יעזוב בראש מורם. הוא עשה עונה נפלאה" סיפרו גורמים במועדון.

קובי רפואה | מאור אלקסלסי

בגזרת השחקנים, יואב הופמייסטר ומוחמד שכר היו מבין המצטיינים בהתמודדות אמש, אך עדיין לא ברור אם השניים ימשיכו בקבוצה גם בעונה הבאה. לגבי הקשר, כרטיס השחקן שלו נמצא בידו לאחר שהוא רכש אותו ממכבי ת"א והיה אמור לחתום בלאסק האוסטרית, מהלך שלא יצא לפועל בסופו של דבר וכעת הוא זוכה להתעניינות ממספר מועדונים נוספים בליגת העל.

בק"ש מתכננים בשלב זה להציע להופמייסטר חוזה חדש, אך השחקן עצמו טרם החליט האם הוא רוצה לבחון אפשרויות אחרות בישראל. בנוגע לשכר, אשר מסיים בקרוב את חוזהו, למועדון יש אופציה עליו עם חוזה משודרג, אך נראה שהמאמן החדש עמיר נוסבאום יהיה זה שיכריע בעניינו.

מוחמד שכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי