בחדרה תקפו: "בושה שהתובע פנה אלינו, שאנשים יסתכלו על עצמם"

מכתב מהיועץ המשפטי של ההתאחדות ובו התראה בנוגע להרכב איתו יעלה קורצקי הוביל לזעם גדול במועדון ויצר רגשות מעורבים אחרי ה-2:3 על בני יהודה: "אדרי ואברמוב הם שחקנים משניים? אנשים לא במקצוע הנכון"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה חגגה אתמול (ראשון) ניצחון משמעותי מאוד על בני יהודה. זה לא ה-2:3 ושלוש הנקודות שכל כך שימחו את אנשי ושחקני חדרה, אלא ההרגשה שהם סתמו פיות לכל המבקרים שטענו שהם ויתרו מראש על המשחק לבני יהודה.

מספר שעות לפני שריקת הפתיחה, הופתעו בחדרה כשהתקבל מכתב מתובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף ובו 'התראה בעניין אי העמדת ההרכב החזק ביותר'. במכתב ציין רשף כי למשרדו הגיעו תלונות מצד גורמים כאלה ואחרים כי הקבוצה של מנחם קורצקי לא צפויה להעמיד הרכב משמעותי שיהווה יריב לבני יהודה.

"כל מי שפקפק בנו, עדיף שיסתכל על עצמו", אמרו בחדרה, "בושה שהתובע מוציא מכתב כזה. אנחנו כבר ארבע שנים מוכיחים שאנחנו ספורטיביים. בעונה שעברה עמדנו במצב דומה וניצחנו את קריית שמונה שהייתה על סף ירידת ליגה. מי שחושב ששלום אדרי שהגיע מבית"ר ירושלים וגלעד אברמוב שהיה שחקן הרכב גם בשנה שעברה אלו שחקנים משניים, פשוט במקצוע הלא נכון". בקבוצה גם ציינו שאפילו אוהדי בני יהודה עמדו במשך דקות ארוכות בסיום המשחק ומחאו כפיים לשחקניהם.

אדרי. "מי שחשב את זה, נמצא במקצוע הלא נכון" | דני מרון‎

בחדרה כבר חושבים על העונה הבאה והשבוע יגבירו את ההילוך בכל הקשור לשיחות עם המאמן מנחם קורצקי, שיגיש את רשימת המועמדים שאותם ירצה לראות בקבוצה. במועדון כבר ערכו שיחה ראשונית עם קשר מכבי חיפה מקסים פלקושצ'נקו שנמצא תחת חוזה בכרמל, אולם במועדון מקווים שהוא ישוב אם הירוקים יוותרו על שירותיו ושיחה בנושא כבר ערך איתו היועץ המקצועי אורן גולן. בימים אלה בוחן פלקושצ'נקו אופציות בחו"ל. החלטה לגבי הקשר הזר סקו דומביה שהוחלף במחצית אתמול בגלל פציעה, תתקבל בשבועות הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי