ברקת הגישה תביעה של מאה אלף ש"ח נגד אברמוב בשל לשון הרע

הרקע לעימות: עזיבתו של אבוקסיס מב"ש לבני יהודה, שנחקרה על ידי משרד החקירות ויצמן יער. בעלי הקבוצה מהשכונה חשד כי אלונה התלוננה בהתאחדות ובישיבת דירקטוריון, לטענתה, אמר דברים לא נכונים וסרב להתנצל

(גודל טקסט)

אם ירידת הליגה המסתמנת לא מספיקה, עוד מכה לברק אברמוב. אלונה ברקת הגישה היום (שני) תביעת לשון הרע בסך 100 אלף ש"ח נגד בעלי בני יהודה. לטענת בעלי הפועל באר שבע, אברמוב נשא דברים לא נכונים בגנותה בישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה שנערכה לפני כשלושה שבועות.

כזכור, משרד החקירות ויצמן יער פתח בחקירה על מעברו של יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל באר שבע, לבני יהודה, בניסיון להבין מדוע עזב את הקבוצה מבירת הנגב עבור חוזה נמוך יותר והאם יש קשר לכך שהוא מחזיק חמישה אחוזים באחד מסניפי רשת המסעדות ג'פאניקה, שבבעלותו של אברמוב.

בעלי בני יהודה חשד כי הפועל ב"ש התלוננה על כך בפני ההתאחדות ועל כן נפתחה החקירה ואמר לה דברים דומים באותה ישיבת מנהלת. במהלך הדיון ברקת טענה שלא רק שהיא לא התלוננה, אלא היא כלל לא יודעת על מה מדובר. ברקת ביקשה מאברמוב להתנצל אחרת תגיש תביעה כנגדו וכעת, לאחר שאברמוב לא עשה זאת, הוגשה היום תביעת לשון הרע כפי שאיימה ברקת.

ברק אברמוב | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי