לוי: "יכולנו לעשות 0:2 ולנצח". יחזקאל: "בעזרת השם ננצח את מכבי ת"א"

מאמן ב"ש יצא בתחושות מעורבות מה-1:1 עם מכבי חיפה: "היו הרבה דברים טובים, לשום קבוצה לא קל לשחק נגדנו". על שחקני הכנף: "עליהם לשפר את קבלת ההחלטות". החלוץ שהבקיע: "רוצים לגרום לקהל לאהוב אותנו מחדש"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע אמנם החמיצה ניצחון בכורה בפלייאוף העליון כשאחרי מחצית מצוינת סיימה בתיקו 1:1 עם מכבי חיפה, אך רוני לוי מצא לא מעט דברים טובים ביכולת של קבוצתו. היריבה הבאה של הקבוצה מהדרום תהיה האלופה מכבי תל אביב. גם שגיב יחזקאל, כובש שער הביטחון, החמיא לחבריו על היכולת שהפגינו.

לוי נשאל לאחר התיקו האם הוא מרוצה או מתוסכל: "גם וגם אני חושב. הייתה הצלה מדהימה של מיגל ויטור מהקו, זה מהלך הירואי שמאפיין אותו, אבל שיחקנו טוב. היו הרבה דברים טובים במשחק שעלינו להמשיך אותם. אנחנו בתקופה שדברים הולכים לנו קשה אבל אני מרוצה מאוד". המאמן הבהיר כי לטעמו לא הייתה עבירה במהלך שהוביל לשער השוויון של מכבי חיפה מכדור חופשי.

על כך שהסגל שווה יותר מהמקום השישי: "כן, אני חושב שיש לנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים. לעתים דברים הולכים קשה בצורה מסוימת, התחלנו את הפלייאוף עם קשיים רבים. לשום קבוצה לא קל לשחק נגדנו בכל המשחקים היינו שווים ליריבות אם לא טובים יותר, אבל לפעמים במשחקים כמו היום אתה צריך לעשות 0:2 ואז אתה מנצח את המשחק".

שחקני הפועל ב"ש. הסגל שווה יותר | דני מרון

הנעת הכדור השקטה: "יש לנו את השחקנים האיכותיים להניע כדור מצוין מאחור – חאתם (עבד אלחמיד), מיגל, אוהד לויטה. אם היינו מנסים סגנון אחר אז כנראה אחוזי החזקת הכדור היו משמעותית לטובת מכבי חיפה, היינו מתקשים לעמוד בקצב והיינו נכנעים. זה מה שהחזיק אותנו במשחק, הנענו כדור והגענו להתקפות מעבר אבל קבלת ההחלטות הייתה לא טובה, לקינו בחסר".

על היכולת של שחקני הכנף שלו: "ראשית אם אהיה הוגן, שניהם (הכוונה לאלטון אקולטסה וסינטיהו סלליך) נעדרו משהו כמו חודשיים כל אחד בשל פציעות (בזמנו). הם עשו שלושה-ארבעה משחקים וככל שיעבור הזמן, למרות שאין הרבה, יכנסו לקצב טוב יותר וקבלת ההחלטות תהיה טובה יותר אבל אין ספק שצריך לשפר את זה. אם נהיה דומיננטיים יותר, תהיה הצטרפות להתקפה – יהיו אופציות מסירה".

ז'וסואה לא בלט ושיחק במרכז ולא באגף: "הייתה התלבטות בשלב מסוים, הכנסנו את תומר יוספי כי הוא עובד קשה ומחזיק בכדור ולכן ז'וס עבר לאגף. יכול להיות שאם היה נשאר באמצע זה היה טוב יותר".

ז'וסואה. לא היה בשיאו | דני מרון

על כך שהקבוצה עדיין ללא ניצחון בפלייאוף: "אנחנו מאוד רוצים לנצח, גם היום מאוד רצינו, נעשה את המקסימום נגד מכבי ת"א, החבר'ה מאוד חיוביים ואנחנו מקווים לעשות את זה".

יחזקאל כובש השער: "זה מאכזב, אם היינו עושים את ה-0:2 במחצית הראשונה אז המשחק היה מתנהל אחרת, אני חושב שעשינו בכל זאת משחק טוב. כולם באו נחושים ושיחקו טוב ואני חושב שנתנו לקהל לטעום קצת ממה שיש לנו העונה, אחרי תקופה לא טובה ואנחנו ממשיכים קדימה".

האם זלזלו בקבוצה שלו: "אנחנו לא מתעסקים לא במכבי חיפה ולא במכבי תל אביב, אנחנו באים כל משחק כדי להשתפר ולהתקדם ולהחזיר את היציעים שלנו להיות מלאים ולתת להם להרגיש אותנו ולאהוב אותנו מחדש". כשנשאל על כך שהקהל דורש ניצחון נגד מכבי ת"א ענה: "בעזרת השם יקבלו".

שגיב יחזקאל, ז'וסואה | דני מרון

היכולת שלו תחת רוני לוי: "אני מרגיש טוב מאוד, הוא נותן לי את כל הגיבוי וכל הביטחון שיש, אני שמח על כך ונמשיך בדרך הזו והכל יהיה טוב".

האם עשה טעות כשהגיע לב"ש כאשר מ.ס אשדוד ממנה הצטרף מדורגת לפניה בטבלה: "אני לא מתעסק במה שהיה, אני כרגע במועדון גדול כמו הפועל באר שבע ומתעסק רק בזה, כל השאר היסטוריה מבחינתי". כשנשאל האם קיבל לדעתו הודעות רבות ופרגונים מקולגות לשעבר (למשל משחקני מכבי ת"א שם שיחק בעבר), אמר: "לא מעניין אותי אם קיבלתי הודעות כאלה".

שגיב יחזקאל, בוגדן פלאניץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי