מאבוקה ייעדר 2-3 שבועות, ביקורת על רודריגס

מגן מכבי חיפה, שנפצע ב-1:1 מול ב"ש, סובל מקרע חלקי בגיד הירך האחורי ויחמיץ את משחק העונה מול מכבי ת"א, כמו גם הספרדי שקיבל צהוב מיותר. חבשי כלל לא יצא עם הקבוצה לבית המלון. וגם: הירוקים לדין

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה אתמול (שני) מטוטו טרנר ב-1:1 מול הפועל באר שבע ואמנם הגדילה את הפער בפסגה לשתי נקודות ממכבי תל אביב, אבל הפנים של השחקנים הראו הכל. הם היו מאוכזבים, כי הם ידעו שניצחון מול הקבוצה מבירת הנגב יגדיל את ההפרש מהצהובים שבמקום השני לארבע נקודות, וזה כבר סופר משמעותי, בטח כשנותרו 15 כאלה בקופה.

זה היה עוד מבחן אופי, אבל הם לא עמדו בו, ועדיין שתי הנאבקות על האליפות תלויות כל אחת בעצמה. "היו לנו כמה צמתים מהותיים בעונה הזאת להגדיל את הפער במקום הראשון וזה לא קרה. מול מכבי ת"א בסיבוב השני של הליגה יכולנו לעלות לפער של 11 נק'. אם היינו מנצחים אתמול, פער של ארבע נק' בשלב כזה של העונה הוא משמעותי מאוד", אמרו במכבי חיפה.

בכרמל הודו כי זה היה אחד המשחקים הפחות טובים של הקבוצה בשבועות האחרונים, ובכל זאת, דולב חזיזה יכל להכריע את המשחק ולקנות את עולמו בתוספת הזמן, כאשר נגח לשער ב"ש וכבר הצליח להכניע את אוהד לויטה, אך מיגל ויטור סיפק הצלה הירואית ומנע שער, שמי יודע, אולי עוד יתברר כקריטי ביותר במאבק האליפות. "זה יכל להיות השער הכי חשוב בעשור האחרון", אמרו בקבוצה.

שחקני מכבי חיפה | דני מרון

ברק בכר שגה במערך עמו עלה לשחק. הירוקים הציגו מחצית ראשונה חלשה, והמאמן ביצע כבר בדקה ה-37 חילוף שהודה בעצם בטעות, כאשר הוציא את חוסה רודריגס, הכניע את צ'רון שרי ושינה את שיטת שלושת הבלמים. הספרדי, אגב, ספג את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו העונה לאחר עימות עם ז'וסואה ולא יוכל לשחק במשחק העונה מול מכבי ת"א. "משחקן כמו חוסה את מצפה לא להיקלע לעימותים כאלה, במיוחד כשהצהוב הזה כל כך משמעותי", אמרו במכבי חיפה.

שרי, שהחליף את רודריגס, סומן עוד לפני המשחק בצוות המקצועי של מוליכת הטבלה כקלף מהספסל, ואכן הוא שינה את המשחק של הירוקים, הציג יכולת טובה וגם כבש את שער השוויון בכדור חופשי נהדר. "אצילי וחזיזה היו ביום חלש וזה חשוב ששחקנים שנכנסים מהספסל ישפיעו על המשחק. זה לא יספיק להבא, צריך להתעשת".

כמובן שבפלייאוף העליון ובמאבק כזה על האליפות – אין רגע דל, והמשחק שייערך מול מכבי פתח תקווה בשבת (החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1) הוא משמעותי וקריטי לא פחות משום משחק אחר. דולב חזיזה וצ'רון שרי מוצהבים ולא ישחקו, וכך גם ארנסט מאבוקה, שנפצע אתמול, הוחלף במחצית, סובל מקרע חלקי בגיד הרך האחורי וצפוי להיעדר 2-3 שבועות, משמע יחמיץ את משחק העונה מול מכבי ת"א.

אלטון אקולטסה, חוסה רודריגס | דני מרון

כידוע, במכבי חיפה מחפשים מגן ימני זר לעונה הבאה על חשבון מאבוקה. אחד השמות שנמצאים בפנקס, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הוא של ז'רמי מלו מגנגאן, אשר משחק בליגה השנייה בצרפת. אגב, אתמול, ממש לא בפעם הראשונה העונה, שוב לא נכללו בסגל עאיד חבשי וטאלב טוואטחה, ולא ברור האם יישארו חלק מהקבוצה בעונה הבאה. הבלם כלל לא יצא עם הירוקים לבית המלון.

בתוך כך, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את מכבי חיפה לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדיה, שהדליקו אבוקות עם שריקת הפתיחה. הדיון ייערך ביום רביעי בשעה 16:00.

אוהדי מכבי חיפה | מאיר אבן חיים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי