ממתינים לגולסה ומודים להפועל ב"ש: מכבי תל אביב קמה לתחייה

ה-1:1 של מכבי חיפה בטרנר הגדיל את הפער מהפסגה לשתי נקודות, אך קבע שהצהובים עדיין תלויים בעצמם במירוץ האליפות. במועדון מקווים שהקשר יהיה כשיר ל"משחק העונה": "אייל יכול לעשות את ההבדל"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הכואב בקריית שמונה, מכבי תל אביב חזרה אתמול (שני) לחייך. האלופה ידעה שניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע יעמיד את הפער מהפסגה על ארבע נקודות, אולם הירוקים סיימו רק ב-1:1 בטרנר הודות לשער נפלא של שגיב יחזקאל והצלה הירואית של מיגל ויטור. המשמעות: הכל עדיין נמצא ברגלים של הצהובים, שיזכו באליפות בפעם השלישית ברציפות אם ינצחו בחמשת המשחקים שנותרו להם עד לסיום העונה (ב"ש בחוץ, חיפה בבית, פ"ת בחוץ, אשדוד בחוץ, ק"ש בבית).

בינתיים, שחקני מכבי תל אביב יזכו היום ומחר לחופש, כשבמועדון מקווים שהם יצברו כוחות וישובו רעננים לקראת ההכנות לקראת המשחק ביום שני בטרנר מול מול הפועל באר שבע. אחרי אותו הפסד צורם בק"ש, בו איבדו הצהובים גם את איתן טיבי שהורחק, התחושות בקרב אוהדים רבים הייתה שהעייפות והפציעות הכריעו את הקבוצה ושהעונה למעשה נגמרה, אלא שאתמול, כאמור, הם קמו לתחייה קיבלו בוסט דווקא מבירת הנגב.

במכבי תל אביב מסתכלים קדימה ומבינים כי ניצחון של מכבי חיפה על מכבי פתח תקווה בשבת (החל מ-20:25, שידור ישיר בספורט1) יפתח זמנית פער של חמש נקודות וילחיץ את השחקנים לקראת המשחק בטרנר. "כולם במכבי ראו אתמול את המשחק בבאר שבע ונשמו לרווחה", הודה גורם בסביבת השחקנים, "עכשיו, השחקנים מדברים על מאמץ אחרון, חמישה גמרים שיכריעו את זהות האלופה".

שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים | מאור אלקסלסי

אחרי חזרתם של עדן קארצב, דן גלזר ויונתן כהן הפצועים, בקריית שלום ממתינים בקוצר רוח לשובו של אייל גולסה, שכזכור נפגע במהלך אימון נבחרת ישראל לפני כחודש ועדיין לא חזר לאימונים. "כולם במועדון מקווים שאייל יחזור ויהיה כשיר למשחקים נגד מכבי חיפה", סיפר אותו גורם, "כדי לקחת אליפות שלישית ברציפות, זה ברור לכולם כאן, מכבי תצטרך את השילוב והעוצמות של גלזר, גולסה ופרץ".

גולסה, שהבקיע העונה שני שערים והוסיף ארבעה בישולים במסגרת הליגה, זוכה כמובן להערכה גדולה מאוד גם בקרב שחקני מכבי תל אביב, שמתפעלים מהעבודה ההגנתית וההתקפית של הקשר. "אייל הוא שחקן שעושה את ההבדל. הוא יודע לעשות הכל על המגרש, שיתוף הפעולה שלו עם פרץ מושלם ואין ספק שאנחנו צריכים אותו מחכים לו".

אחרי מבול הביקורות שחטף לאחר ההפסד בק"ש, מסתמן שהמאמן פטריק ואן לוון יבצע מספר שינויים מול הפועל באר שבע, שהוכיחה אתמול מול מכבי חיפה כי היריבה מסוכנת שאסור להקל בה ראש. בין השאר, יונתן כהן, שעלה בשלושת המשחקים האחרונים מהספסל והוביל לסוג של שינוי מול ק"ש, צפוי לשוב להרכב לראשונה מאז ינואר, כשבמועדון מצפים ממנו להנהיג את החלק הקדמי ולספק מספרים.

אייל גולסה | אריאל שלום

שחקנים נוספים שצפויים לקבל את חולצת ההרכב בטרנר הם אנריק סבוריט, לואיס הרננדס ואנדרה ג'ראלדש. מי שיצטרכו להיזהר מצהוב הם סבוריט, הרננדס, מאור קנדיל, שרן ייני ודור פרץ, שיודעים כי כרטיס בבאר שבע יעלה להם בהרחקה מול מכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי