ניסנוב לספורט1: "כשנישאר סופית בליגה נכריז על זהות המאמן לעונה הבאה"

הפועל ת"א רוצה לנצח את כפ"ס בראשון (19:15, ספורט1) ולהשלים את המשימה. ההחלטה לגבי אלטמן תתקבל בסוף השבוע. בעלי המועדון הבהיר: "ניר ראוי להמשיך" והעביר מסר לקהל. בקבוצה לא יכולים לחכות לחצי גמר הגביע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עונה לא פשוטה בכלל עברה על הפועל תל אביב שהייתה זמן רב מתחת לקו האדום. ביום ראשון (19:15, שידור ישיר בספורט1) כשתארח את הפועל כפר סבא, הקבוצה של ניר קלינגר צפויה להבטיח את הישארותה בליגה. שלושה מחזורים לסיום העונה, האדומים רחוקים שבע נקודות מעל הקו האדום. גם הפסד עשוי להספיק להם. ההחלטה לגבי שילובו של עומרי אלטמן, שהתאושש מנקע בקרסול, תתקבל לקראת סוף השבוע.

במעבר לתחושת ההקלה, במועדון מחכים להבטיח את ההישארות כדי להכריז על זהות המאמן לעונה הבאה. ניר קלינגר צפוי להמשיך בקבוצה לעונה נוספת, השלישית במספר. כזכור, המאמן שהיה מזוהה בעבר עם מכבי תל אביב, החליף את ניסו אביטן בנובמבר 2019 במקביל עם הצטרפותו של משה סיני לתפקיד נציג הבעלים. הוא לקח את הקבוצה אשתקד לפלייאוף העליון לראשונה מאז 2013/14.

הבעלים שרון ניסנוב הבהיר בשיחה עם ספורט1: "כשהפועל ת"א תבטיח את ההישארות – נודיע על המאמן לעונה הבאה. קלינגר ראוי להמשיך. נודיע על כך בקרוב ונדאג להשאיר את רוב הסגל הנוכחי ולבצע השלמות נקודתיות בקיץ".

עומרי אלטמן | ברני ארדוב

במועדון מאמינים כי העונה הנוכחית יכולה להפוך למוצלחת יותר דרך גביע המדינה. בקבוצה יודעים שיהיה לא פשוט נגד בית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית (אשתקד הודחה הקבוצה באותה המעמד נגד מכבי פתח תקווה שאף היא שיחקה בליגה הלאומית) וההכנות יהיו רציניות מאוד. לפני שבוע כבר אמר המאמן שבקבוצה חולמים על זכייה בגביע אך מרוכזים בהבטחת ההישארות בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי