קלינגר: "חולמים על זכייה בגביע, מרוכזים עכשיו בהישארות בליגה"

מאמן הפועל ת"א לאחר העפלה לחצי גמר גביע המדינה: "גם כשלא משחקים טוב, צריך לדעת איך לעבור שלב. יודעים שכדי לזכות נהיה חייבים לנצח את הקבוצות הטובות ביותר". דוידה: "שמח שעברנו, מצפה מעצמי ליותר"

(גודל טקסט)

בפעם השנייה ברצף, הפועל תל אביב העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר גביע המדינה אחרי שגברה 0:1 על הפועל כפר שלם מהליגה הלאומית. בצל מאבק ההישרדות בליגת העל, האדומים נמצאים כעת שני משחקים בלבד מהנפת התואר, מה שיכול לשנות את העונה כולה עבור הקבוצה של ניר קלינגר.

"זה אף פעם לא פשוט לשחק מול קבוצות מליגה נמוכה בגביע" אמר קלינגר לאחר המשחק והוסיף: "למה יש כל כך הרבה הפתעות ברחבי העולם בגביע? זה בגלל שהפערים מצטמצמים. קבוצה אחת נותנת הכל בשביל התהילה והקבוצה השנייה לא באה מוכנה מספיק".

"מה שיפה זה שגם כשלא משחקים טוב, צריך לעבור שלב. אפשר לראות שעוד קבוצות מליגת העל התקשו מול יריבות מהליגה הנמוכות. אני שמח שעברנו, אין מה לדבר יותר מדי על המשחק. הגביע הוא תואר ואנחנו רצים אליו. אנחנו כבר שנה שנייה בחצי גמר ואני מקווה שהשנה זה ייגמר כמו שאנחנו רוצים וחולמים. בדרך נצטרך לפגוש את אחת הטובות בליגה. כרגע נשים את החלום הזה בצד ונתרכז במאבקי התחתית בליגה".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | דני מרון

על מצב הפצועים לקראת המשחק הקרוב נגד בית"ר הוסיף: "היינו סגל חסר מאוד היום, ללא דן איינבינדר, עומרי אלטמן ובן ביטון. אני לא יודע מה יהיה איתם למשחק הקרוב, עוד לא הוסמכתי. מאמין שעם בן ודן יהיה בסדר, לגבי עומרי אני עוד לא בטוח בכלל. המצב שלו משתפר, אבל צריך להיות זהירים איתו".

עתידו בהפועל ת"א לאור העובדה שאין לו חוזה לעונה הבאה: "כבר אמרתי, אני מחובר למועדון, לאנשים, לאוהדים, טוב לי פה, אבל הדבר האחרון שמעניין אותי כרגע זה החוזה שלי לעונה הבאה. אני לא חושב שזה נכון בשלב כזה לדבר על דברים כאלה. מה שמעניין אותי זה לשרוד וללכת כמה שיותר רחוק בגביע. הגענו לתחתית באשמתי, אבל מצד שני ידענו להתאושש".

לאחר המאמן המאושר, גם שחקן הכנף אושר דוידה סיכם: "היה משחק קשה מאוד, במגרש קשה. אני חושב שבגביע כמו בגביע צריך לדעת לעבור שלב ולא משנה באיזו דרך. רצינו שהמשחק יהיה יותר קל, אבל אני שמח שניצחנו ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק ביום שבת, שיהיה חשוב מאוד".

סיאנדה קולו, אושר דוידה | דני מרון

"אני חושב שאנחנו יכולים ללכת עד הסוף במפעל, השתפרנו מאוד מאז שהגיעו השחקנים החדשים בינואר. נשארו עוד שני משחקים בגביע, בכדורגל הכול אפשרי ואני מאמין שנעשה את זה. אני עושה עונה טובה, אבל מצפה מעצמי להרבה יותר. כל שחקן חולם לצאת לאירופה, בינתיים אני פה" סיכם דוידה.

מן העבר השני, עוזר מאמן כפר שלם, שרון משען, סיפר בסיום: "עשינו היסטוריה. המועדון הזה לא חווה אף פעם רגעים כאלה ומעמד כזה. השחקנים הציגו משחק כדורגל טוב ויש לנו הרבה במה להתגאות. התוצאה הסופית מאכזבת, אבל להגיע מהמקום האחרון בלאומית ולתת משחק כזה עם הרבה גאווה לכפר, אנחנו שמחים מזה. אנחנו לא שמחים מההדחה כמובן. נאחל בהצלחה להפועל תל אביב בחצי הגמר ונתרכז במשימות שלנו בליגה. יש לנו משחקים משמעותיים מאוד. מחכה לנו קרב גדול מול עכו בשני".

שרון משען | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי