מכבי ת"א נקנסה ב-3,000 ש"ח, דן גלזר זוכה לשבחים

הצהובים ספגו קנס כספי בעקבות התפרצות אוהד לשדה המשחק וכן עונש על תנאי לשנה. מחמאות לקשר: "מקריב את עצמו למען הקבוצה". וגם: פשיץ' הצטרף לרשימת השחקנים שבסכנת הרחקה מחצי גמר הגביע

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב זכו ליומיים מנוחה לאחר תקופה אינטנסיבית במיוחד ולאור העובדה שהמשחק הבא של הקבוצה יהיה רק ביום שני ב"טרנר" נגד הפועל באר שבע. הערב (רביעי) הקבוצה עמדה לדין בעקבות כניסת אוהד לשדה המשחק בחגיגת השער של ניק בלקמן מול מכבי פתח תקווה, ועל כך קיבלה קנס כספי בסך 3,000 ש"ח ועונש על תנאי לשנה בסך 10,000 ש"ח על כל התפרצות נוספת לשדה המשחק.

למרות יום המנוחה, חלק מהשחקנים הגיעו היום לחדר הכושר בקריית שלום. אחד השחקנים שזוכה למחמאות ענק בתקופה האחרונה הוא דן גלזר, שמקריב את עצמו עבור המועדון. גלזר סובל מזה שבועות ארוכים מכאבים בשרירי הבטן ולאחרונה גם סובל מפציעה במפשעה, אולם בכל זאת משלים אימונים ומעקש לשחק. "הוא מכביסט אמיתי, אחד שהמועדון חשוב לו יותר מכל. הוא עולה לשחק פצוע ועושה הכל על חשבון הבריאות שלו ולמען מכבי תל אביב", אמר גורם בסביבת השחקנים.

גלזר הוא אינו השחקן היחיד שמשחק לאחרונה עם כאבים ובמכבי תל אביב מקווים שהמנוחה הקצרה שניתנה לשחקנים תסייע להם להתאושש ולהתרענן לקראת חמשת מחזורי סיום העונה וחצי גמר גביע המדינה נגד מכבי חיפה בעוד שבועיים. בשיחות בין שחקני המועדון עולה הרצון הגדול לזכות באליפות ולשחק במוקדמות ליגת האלופות וישנם גם כאלו שבעיקר מקווים לא למצוא את עצמם במוקדמות הליגה האיזורית בשלב מאוד מוקדם של עונת 2021/22, דבר שאינו מיטיב עם ההכנות לעונה בשל תחילת המשחקים הרשמיים כבר באמצע יולי וכמובן שמשמעות הדבר הינה השקעה תקציבית פחותה מצד המועדון לעומת זכייה באליפות והעפלה למוקדמות המפעל היוקרתי ביבשת.

לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע, לא מעט שחקנים במכבי תל אביב יצטרכו להיזהר מכרטיס צהוב שיוביל להרחקתם ממשחק חצי גמר הגביע נגד מכבי חיפה. מדובר בדור פרץ, לואיס הרננדס, אנריק סבוריט, שרן ייני, מאור קנדיל וכעת גם אלכסנדר פשיץ' שספג כרטיס צהוב רביעי העונה במשחק בקריית שמונה.

טל בן חיים, מאור קנדיל, דן גלזר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי