חוגג בבית הדין: "לה פמיליה לא אוהדי בית"ר". הדיין הקל בעונש

הבעלים תקף את ארגון האוהדים בטענה שהדליק אבוקות וקרא קריאות גזעניות נגד הפועל ת"א, עו"ד ליובין הסכים איתו והשית על הקבוצה קנס סמלי של 6,000 שקלים: "הם עושים הכל כדי לגרום לי נזק, אני תובע אותם"

(גודל טקסט)

ערב עמוס בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל יצא לדרך. מכבי תל אביב, מכבי חיפה, בני סכנין, הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים הגיעו בזו אחר זו לדיונים משמעתיים, מרבית המועדונים בעקבות התנהגות אוהדיהם.

הדיון הראשון עסק במשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים בסוף השבוע בבלומפילד (0:0), במהלכו אוהדי בית"ר ירושלים שרו 'טועמה מחבל' והדליקו אבוקות וגם האדומים עמדו לדין על הדלקת אבוקות ורימונים וכמובן שעל השלכת חפצים לעבר מרקו יאנקוביץ', מה שהוביל לעצירת המשחק למספר דקות.

לדיון הגיע במיוחד בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, שטען: "מתסכל שפנינו לכל אנשי הפועל תל אביב והם פשוט התעלמו מאיתנו. לה פמיליה אינם אוהדי בית"ר, הם מזיקים למועדון. אמרנו להפועל ת"א – אנחנו מונעים מהם כניסה בטדי, אנא מנעו מהם גם כניסה. זה לא קרה. הם עושים את זה כדי לגרום לי נזק כלכלי. אני תובע אותם ואני עוד אתבע אותם. תשפטו את המועודן על כל מה שאנו עושים ומבקש שתכירו בזה שלה פמיליה הם לא אוהדי בית"ר. רצינו להביא צוותים שלנו, יעלה כמה שיעלה, אבל הפועל ת"א לא אישרה את זה".

הדיין נעם ליובין הסכים עם בעלי בית"ר ירושלים שמדובר באנשים שמכנים את עצמם אוהדים ולמעשה פוגעים בקבוצה במכוון תוך הפצת שנאה ואלימות לכל כיוון. על כן, קנס את בית"ר ירושלים ב-6,000 שקלים בלבד על העבירות שבגינן הואשמו אוהדיה בשבת בבלומפילד – 3,000 שקל על האבוקות ו-3,000 על הקריאות הגזעניות. בנוסף, נקנסה בית"ר ירושלים ב-4,500 שקל סך הכל על שני ארועים מהמשחק נגד בני יהודה – השלכת חפץ מכיוון היציע וכמובן נפילת החשמל באצטדיון טדי, דבר שעצר את המשחק לזמן קצר.

גם על זה נקנסה בית"ר. אצטדיון טדי בחשיכה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי