מתחילה בבנייה: ג'ונתן סיסה האריך חוזה בהפועל חדרה

ג'ונתן סיסה | הפועל חדרה

אחרי שנשארה בליגה והחתימה את קורצקי לעונה הבאה, הקבוצה מהשרון הודיעה כי גם הבלם יהיה חלק מהסגל גם בעונת 2021/22. "חדרה הפכה לבית השני שלי, שמח להחזיר על המגרש" אמר השחקן. כחילה יעזוב, אורן ביטון מועמד

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שהבטיחה את הישארותה בליגה והחתימה את המאמן מנחם קורצקי גם לעונה הבאה, הערב (רביעי) הודיעה הפועל חדרה גם על הארכת חוזהו של הבלם ג'ונתן סיסה, אשר יישאר בקבוצה מהשרון גם מהעונה הנוספת.

"אני מאוד שמח להישאר בחדרה, שהפכה לבית השני שלי" אמר השחקן מחוף השנהב לאחר שחתם. "הקבוצה תמכה בי לאחר הפציעה שעברתי ונתנה בי אמון, ואני שמח שאני יכול להחזיר לה על המגרש. אני בטוח שגם בעונה הבאה תהיה לנו קבוצה טובה ושנוכל להמשיך את מה שהתחלנו בחלק השני של העונה הזו".

סיסה, שהגיע לחדרה בקיץ 2019, הפך העונה לאחד השחקנים המרכזיים ביותר של הקבוצה. למעשה, הבלם בן ה-24 פספס עד כה רק משחק ליגה אחד בכל עונת 2020/21, כשבנוסף הוא גם כבש שער אחד בנגיחה נגד מכבי תל אביב.

ג'ונתן סיסה, אלון תורג'מן | שלומי גבאי

מן העבר השני, מי שלא ימשיך בקבוצה הוא טל כחילה. הבלם חזר העונה מיוון, שם שיחק באטרומיטוס, אך לא הצליח להשתלב תחת שרון מימר וגם תחת קורצקי. כעת הוא יחפש לו יעד חדש בעונה הבאה כשמספר קבוצות בליגת העל כבר הביעו עניין בשחקן וצפויות לפנות אליו רשמית בשבוע הקרוב.

בלם נוסף של חדרה, עידו לוי, יקבל הצעה לעונה נוספת וזאת לאחר שהפך לבלם המוביל של הקבוצה ביחד עם סיסה. במועדון לא הופתעו ממימוש האופציה של בית"ר ירושלים על מקסים גרצ'קין והחלו לחפש מגן נוסף. שמו של אורן ביטון עלה בתנאי שהשחקן יסכים להפחית בשכרו אותו מרוויח בקבוצה מהבירה.

טל כחילה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי