סרדל יבקש מכץ חוזה ארוך טווח, הפועל ת"א והפועל ב"ש עוקבות

אחד השחקנים הבולטים העונה בהפועל חיפה מסיים את חוזהו בתום העונה וטרם קיבל הצעה להמשיך, לספורט1 נודע שהוא זוכה להתעניינות מקבוצות אחרות. בוריץ' יעבור למועדון אחר בישראל?

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הבטיחה מעשית את הישארותה בליגת העל לאור העובדה שלזכותה 9 נקודות יתרון על בני יהודה וגם הפרש שערים עדיף משמעותית, אבל בקבוצה לא מתכוונים לעסוק בעונה הבאה עד אשר הבטחת ההישארות תהיה רשמית. לכן, במועדון מקווים לסיים בתיקו ומעלה במשחק הקרוב נגד בית"ר ירושלים (ראשון, החל מ-20:00 בספורט3), תוצאה שתאפשר לראשי המועדון לפתוח בהכנות לעונה הבאה.

תומר אלטמן ייעדר ממשחק הבית בעוד שלושה ימים בעקבות צבירת כרטיסים צהובים ובמועדון מקווים להכשיר את רוסלן ברסקי שנפגע בשריר התאומים ונעדר מהמשחקים האחרונים בשל כך, אולם חזר לאימונים חלקיים וינסה לשוב לסגל. גם עדן בן בסט שנעדר נגד סכנין בגלל הרחקה, נפצע השבוע באימון ובספק למפגש.

בקבוצה כאמור לא עוסקים בעונה הבאה עד רגע זה והמשמעות היא שישנם מספר שחקנים שעדיין ממתינים לשמוע מאלישע לוי וצוותו אם הם בתכניות לעונה הבאה. מי שעתידו לא ברור הוא לירן סרדל, אחד השחקנים הטובים יותר של הפועל חיפה העונה, אולם גם איתו במועדון לא דיברו עד כה וחוזהו יסתיים בחודש הבא.

לספורט1 נודע שסרדל יסכים להמשיך בקבוצה בתנאי שיואב כץ יציע לו חוזה ארוך טווח, אחרת ינסה לקדם את האפשרות לעבור להפועל תל אביב או הפועל באר שבע שעוקבות אחר ההתפתחויות. לעומתו, מי שצפוי לעזוב הוא השוער הבוסני יסמין בוריץ' שאיבד את מקומו בשער לרן קדוש ולא מן הנמנע שיעבור לקבוצה אחרת בישראל.

יחד בעונה הבאה? סרדל ואיינבינדר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי