בדרך ליעד חדש? הסכום שמכבי חיפה צפויה לדרוש על אבו פאני

הירוקים אמנם יממשו את האופציה על השחקן שהפך לבורג משמעותי במכונה של בכר, אולם הוא מכוון לטורקיה או לאיטליה והנשיא יעקב שחר לא צפוי לעמוד בדרכו אם תגיע הצעה מתאימה. יפרח בסגל נגד פ"ת

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק החשוב נגד מכבי פתח תקווה (שבת החל מ-20:25, ישיר בספורט1). אחרי התיקו בטרנר נגד הפועל באר שבע, שהגדיל את הפער ממכבי תל אביב לשתי נקודות, הירוקים רוצים לשוב למסלול הניצחונות, אבל מבינים כי צפוי להם קרב עיקש במושבה. כזכור, בשלושת משחקי הליגה שנערכו ביניהן עד כה, כל קבוצה ניצחה פעם אחת ומשחק אחד הסתיים בתיקו. האורחת מהכרמל בוודאי תשאב עידוד מכך שכל 4,500 הכרטיסים אזלו והיא תהנה מאווירה חמה וביתית במושבה.

כידוע, ברק בכר ייאלץ להסתדר ללא ארנסט מאבוקה הפצוע ובלי דולב חזיזה וצ'רון שרי המוצהבים. המאמן טרם קיבל החלטה סופית לגבי החלק הקדמי, כשעומר עומר אצילי וגודסוויי דוניו צפויים להמשיך בהרכב ועל המקום השלישי בהתקפה נאבקים יאניק וילדסחוט ומוחמד עוואד. ניקיטה רוקאביצה, ששיחק דקות ספורות במשחק האחרון בבאר שבע, עשוי להילקח בחשבון רק אם הוא יהיה כשיר במאה אחוז. בסגל צפוי להיכלל שחקן קבוצת הנוער, נהוראי יפרח, שכזכור כבר שותף העונה פעמיים כמחליף במסגרת הליגה.

בהיעדרם של שחקני ההתקפה הבכירים, בחיפה מצפים משחקני מרכז המגרש לתת יותר מבחינה התקפית ומי שמצופה ממנו לקחת אחריות הוא מוחמד אבו פאני. למרות שהפך העונה לבורג משמעותי במכונה של בכר, אבו פאני שחגג השבוע 23 עדיין לא יודע היכן הוא ישחק בעונה הבאה. הירוקים אמנם כבר הודיעו לשחקן כי הם ממשים עליו את האופציה, אך לספורט1 נודע כי בשבועות האחרונים נערכו מספר שיחות בין ראשי המועדון לנציגו של אבו פאני, בהן לא נפסלה האפשרות שהקשר יעזוב בסיום העונה ויעבור לשחק בקבוצה בחו"ל.

גורם במכבי חיפה אמר הבוקר לספורט1: "מוחמד עשה התקדמות אדירה בשנתיים האחרונות, הוא הפך לשחקן מאוד משמעותי בקבוצה והגיע גם לנבחרת ישראל – כך שזה טבעי שהוא מעורר עניין באירופה". במקביל, לספורט1 נודע כי הנשיא יעקב שחר לא מתכוון לעמוד בדרכו של אבו פאני, אולם זאת בהנחה שתגיע הצעה שתתאים לשני הצדדים. בסביבתו של השחקן מספרים כי הוא מכוון לאיטליה או לטורקיה ותג המחיר שצפויים לדרוש הירוקים עומד על כמיליון יורו. "אם וכאשר תגיע הצעה כזו או אחרת, היא תישקל בהתאם", הבהירו בכרמל.

מוחמד אבו פאני | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי