אוהדי בני יהודה התעמתו פיזית עם השחקנים: "אנשים קטנים ומגעילים"

אירוע חמור: שישה אוהדים הגיעו לאימון הקבוצה, קיללו את כל הנוכחים וניסו לתקוף את השחקנים, שחלקם הגיבו. שחקן בקבוצה לספורט1: "הם עברו את הגבול, זה דבר שלא יכול לקרות". אברמוב: "קומץ מביש שלא מייצג"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

אוהדי בני יהודה הגזימו בגדול ביום ראשון האחרון כשמנעו מהשחקנים לנסוע אחרי ההפסד 3:2 להפועל חדרה, חסמו את רכביהם, ירקו, קיללו, דחפו ורדפו אחרי חלקם. כפיר אדרי המנכ"ל נאלץ ללכת בליווי משטרתי, כמו גם מספר שחקנים נוספים, אבל היום (חמישי) גבול חמור ביותר נחצה כאשר מספר אוהדים הגיעו למתחם האימונים והחלו לקלל, לאיים ולהתעמת עם שחקנים.

צפו בתיעוד מחדר הכושר

כשישה אוהדים הגיעו לפני תחילת האימון, קיללו את כל הנוכחים, ניסו לתקוף את השחקנים פיזית, וחלקם הגיבו ודחפו בחזרה. המתפרעים הגיעו לחדר הכושר, נכנסו אליו והחלו לקלל את כל הנמצאים. שחקן בקבוצה יצא במתקפה וסיפר: "אנשים קטנים ומגעילים, בושה, עברו את הגבול, זה לא יכול לקרות". האירוע הסתיים תוך מספר דקות וזאת לאחר התערבותם של כפיר אדרי והדובר רועי זריהן שהוציאו את האוהדים מהמקום.

לאחר התקרית במתחם האימונים, הבעלים ברק אברמוב שיגר הודעה רשמית ובה גינה את המעשים: "בני היודה מגנה בחריפות את אירוע האלימות שהתרחש היום על ידי קומץ אוהדים, ואני מדגיש קומץ אוהדים, שהתנהג בצורה מבישה חמורה ואלימה. זה לא מדגם מייצג של אוהדי בני יהודה שרובם אוהדים מסורים, נאמנים ואוהבי הקבוצה נטו, באש, במים ובכל מצב".

אברמוב המשיך: "אוהדים יקרים, אני הבעלים של הקבוצה ואוהד אותה בכל ליבי ונשמתי גם שקשה ולא הולך והעונה הכל קשה ולא הולך. למרות זאת אני לא נוטש שקשה!!! בימים הקרובים, לאחר שתתבהר תמונת הירידה באופן סופי, אכנס מסיבת עיתונאים מסודרת ובה אפרוס את התוכניות המפורטות לקידום הקבוצה והמועדון. תכניות מקצועיות לקידום מחלקת הנוער ודור העתיד של המועדון .ועד אז אבקש מכם אוהדים יקרים לבוא לעודד ולהתנהג באיפוק ובסובלנות".

ברק אברמוב
ברק אברמוב | אריאל שלום

בתוך כך, ארגון האוהדים מתכנן ביום שלישי סיבוב מחאה רביעי נגד אברמוב, כאשר יפגינו מחוץ לסניף ג'פאניקה שבקריית אונו – הסניף המדובר שהיה אחד מהסיבות לחקירת יוסי אבוקסיס בווייצמן יער, שכן המאמן מחזיק באחוזים מהסניף של הרשת אשר בעליה הוא אברמוב. "לא נירגע עד שלא תלך מפה", הבהיר ארגון האוהדים.

בעקבות אותו הפסד צורם מול הפועל חדרה, במהלכו ספגה הקבוצה שער דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן, בני יהודה נשרה כמעט באופן סופי לליגה הלאומית. הקבוצה מהשכונה רחוקה כעת שבע נקודות מחוף מבטחים, כשנותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה ונראה שהדבר יהפוך לרשמי כבר בשבת מול מכבי נתניה (שבת החל מ-17:45, ישיר בספורט1).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי