בן שמעון: "המשחק נגד ק"ש חשוב מאוד". ניסיון להכשיר את באיו

אשדוד תתארח בשבת אצל היריבה אותה לא ניצחה העונה. המאמן, שיגיע שוב בסגל חסר מאוד, לא מתרגש: "פציעות הן חלק מהחיים, מי שלא רוצה להיפצע צריך אולי להיות פקיד בנק". בקבוצה מקווים שהחלוץ יוכל לשחק

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד תצא בשבת למשחק חוץ לא פשוט נגד הפועל קריית שמונה (בשעה 18:15) ותקווה לנצח אותה לראשונה העונה אחרי שני הפסדים ותוצאת תיקו. הקבוצה של רן בן שמעון מדורגת במקום השלישי במרחק שש נקודות ממכבי פתח תקווה הרביעית ומצבה בטבלה נהדר. מעבר לכך הרי שבינתיים הודיעו שהפועל תל אביב לא תוכל לשחק באירופה בעונה הבאה. האדומים מתכוונים לערער, אולם נכון לעכשיו, הרי שגם הקבוצה שתסיים רביעית תשחק באירופה בעונה הבאה (אלא אם כן בית"ר תל אביב/בת ים תזכה בגביע). כך שנראה שהקבוצה של בן שמעון קרובה לעמוד במטרותיה.

לצערה של אשדוד הרי שהסגל שלה עדיין חסר מאוד. הקפטן טום בן זקן מושעה בגלל צהובים וזוהר זסנו יחליפו כמגן ימני. פרט לכך, הפצועים גיל כהן וטימותי אוואני ייעדרו בוודאות וכך גם דין דוד ושלומי אזולאי. בקבוצה מנסים להכשיר את פאהד באיו.

בן שמעון דיבר על חשיבות המשחק: "בעקבות התוצאות האחרונות כמובן שהמשחק הזה הופך להיות סופר-חשוב ואחד המשחקים החשובים. אסור לטעות בזה, עלינו לבוא מוכנים למשחק הזה. אנחנו מתכוננים אליו כמשחק קשה מאוד ומאתגר".

פאהד באיו חוגג | לירון מולדובן

על ההתמודדות עם מכת פציעות גדולה בשלבי ההכרעה של העונה: "פציעות הן חלק מהחיים שלנו. מי שלא רוצה להיפצע צריך להיות אולי פקיד בבנק שגם שם הם לפעמים נפצעים אם המהדק נופל. יש לנו סגל טוב והרבה שחקנים טובים, אנחנו באים מוכנים, הכל בסדר".

עומרי בן הרוש הוסיף: "זה משחק חוץ מאוד מאתגר, תמיד עושים לנו שם חיים קשים. אנחנו מתכוננים בצורה הכי טובה שיש, גם טקטית וגם מנטלית. המשחקים מאוד צפופים ויש עומס מאוד גדול על שחקנים רבים. חלק מהשחקנים מקבלים יותר מנוחה וחלק אחר נכנס לסגל, השמות מתערבבים. האחריות שלנו היא לנוח טוב ולאכול טוב".

עומרי בן הרוש | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי