האסלביינק לא ימשיך בסכנין, מימר יבטיח הישארות מול האקסית?

נייג'ל האסלביינק | מאור אלקסלסי

שחקן ההתקפה המאכזב צפוי לרדת לספסל במשחק מול הפועל חדרה, בו ניצחון ישאיר את הקבוצה מהמגזר בליגה ללא קשר לתוצאת המשחק של בני יהודה. כיאל הפצוע ייעדר, שלאעטה וקליי אמורים לפתוח

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין תתארח מחר (שבת ב-20:30) אצל הפועל חדרה ותקווה להבטיח רשמית הישארות בליגת העל. אם בני יהודה תפסיד למכבי נתניה (החל מ-17:45, ישיר בספורט1), הקבוצה מהמגזר תישאר עוד לפני שריקת הפתיחה. אם הכתומים ישיגו נקודה או יותר מול היהלומים, החבורה של שרון מימר תצטרך לעשות את העבודה בכוחות עצמה, כשניצחון יבטיח לה הישארות ללא קשר לתוצאת המשחק של בני יהודה שניצבת מתחת לקו האדום עם שבע נקודות פחות מסכנין, כשנותרו עוד שלושה מחזורים.

בסכנין לא מעוניינים להסתמך על תוצאות של קבוצות אחרות ויודעים שזה ברגליים שלהם. "אנחנו צריכים להשיג שלוש נקודות ולעשות את העבודה בעצמנו", הבהיר לשחקנים המאמן שרון מימר, שכידוע יפגוש את הקבוצה ממנה פוטר ובה הוא מחזיק במענק כספי על הגעה למקום השביעי.

סכנין תגיע להתמודדות מחר ללא הכוכב בירם כיאל שסובל מפציעה במפשעה, אולם לסגל ישוב איסמעיל ריאן שנעדר בהפסד להפועל חיפה והוא צפוי לפתוח את המשחק על הספסל. מי שיאבד את מקומו בהרכב הוא נייג'ל האסלביינק המאכזב שלא מצא את הרשת ב-25 הופעות העונה במסגרת הליגה ולא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. על חשבונו יעלה דיין קלי. גם מופלח שלאעטה יפתח.

הרכב משוער, בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, לוקאס ספנדלהופר, מרון גנטוס, חגי גולדנברג, מופלח שלעאטה, עטאא ג'אבר, אייהב גנאיים, מוטי ברשצקי, דיין קלי, אוסאמה חלאילה.

נייג'ל האסלביינק | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי