יותר חשוב מרכש: סבוריט על סף סגירת חוזה חדש במכבי ת"א

אנריק סבוריט | אריאל שלום

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: המגן המצטיין צפוי להאריך בקרוב את ההתקשרות עם הצהובים בשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, כאשר הפערים בין הצדדים הצטמצמו ולאשתו היה משקל רב בהחלטה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אנריק סבוריט קרוב להאריך את חוזהו בשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. היום (שישי) נודע לספורט1 כי הפערים הכפיים בין המגן למועדון הצטמצמו והצדדים קרובים לסגירה. על ההצעה שהגישו הצהובים למגן פורסם לראשונה בספורט1. מעבר לשביעות רצונו של השחקן הספרדי מהמדינה וממכבי תל אביב, בהחלטה להישאר בישראל שותפה כמובן גם רעייתו, ג'אניר מרטוס, שמחוברת למקום ואוהבת את העיר.

סבוריט, שמוגדר על ידי רבים כאחד המגנים השמאלים הטובים בתולדות הכדורגל הישראלי ואחד הזרים הטובים בליגת העל מאז הגעתו, הצטרף למכבי תל אביב ביוני 2018 מאתלטיק בילבאו, זכה עם המועדון בשישה תארים והפך למנייה בטוחה בצד שמאל של הגנת הצהובים. יותר מכל זכור שער הניצחון האדיר של הספרדי, שסידר 0:1 יקר על סיבאספור עם בעיטה לחיבורים והעלה את האלופה לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית.

צפו בשער

בתוך כך, אחרי מנוחה בת יומיים, מכבי תל אביב תשוב לאימונים לקראת המשחק החשוב מול הפועל באר שבע (שני ב-20:30). בקריית שלום מבינים כי ניצחון של מכבי חיפה על מכבי פ"ת (שבת החל מ-20:25, ספוורט1) יגדיל זמנית את הפער לחמש נקודות ויעלה משמעותית את מפלס הלחץ, שכן לאחר המשחק בטרנר תארח את האלופה את הירוקים ל"משחק העונה" במסגרת הליגה, אליו היא תגיע תרצה להגיע בעמדה שניצחון יעלה אותה לפסגה. לאחר מכן, כידוע, פטריק ואן לוון וחניכיו יפגשו את את הקבוצה של ברק בכר שוב, הפעם בחצי גמר הגביע.

מבחינה מקצועית, במועדון ובסביבתו נשמו לרווחה לאחר שאייל גולסה החלים מהפציעה בברכו וערך אתמול אימון מלא, אך נראה שמכבי תל אביב לא תסכן את הקשר שנעדר בחודש האחרון ותעדיף לשלב אותו בהדרגה. "חזרתו למגרש תיעשה בתיאום איתו ועם הצוות הרפואי", הבהירו בסביבת המועדון והודו: "אין ספק שההיעדרות שלו פגעה בנו במאבק האליפות".

בתוך כך, המועדון הוציא חבילות כרטיסים לשני משחקי הבית נגד מכבי חיפה וקריית שמונה. כ-10,000 חבילות כבר נמכרו (50% מבעלי המנויים של 2019/20), אך עד שהממשלה לא תאשר – המתווה הקיים עדיין ממשיך לפעול. במידה שהמתווה החדש לא יאושר, הקבוצה תחזיר את הכסף במלואו לרוכשי החבילות.

אייל גולסה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי