אמסלם יפתח בשער בני יהודה: "לא נבוא להתבטל"

שחקני בני יהודה | אריאל שלום

הכתומים יארחו בשבת את מכבי נתניה (17:45, ישיר בספורט1) למשחק שבסיומו הירידה ללאומית עשויה להפוך רשמית: "אנחנו מקצוענים, נבוא לעשות את שלנו". השוער השלישי יקבל צ'אנס, התלבטות בין בצ'יראי לבוזגלו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

כשהיא חבולה והשלימה לגמרי עם ירידת ליגה, בני יהודה תארח מחר (שבת, החל מ-17:45, שידור ישיר בספורט1) בבלומפילד את מכבי נתניה למשחק שעשוי להוריד אותה רשמית ללאומית. הקבוצה מגיעה למשחק כמובן אחרי התקרית הלא נעימה שאירעה אתמול, כאשר מספר אוהדים הגיעו לאימון והתעמתו פיזית עם השחקנים.

"נבוא לעשות את שלנו, לא נבוא בשביל להתבטל", אמרו בקבוצה משכונת התקווה לקראת ההתמודדות. "העונה לא נגמרה, אנחנו מקצוענים ונבוא בשביל לנסות לנצח". הכתומים ערכו היום את האימון המסכם ונראה כי יוסי אבוקסיס צפוי לבצע שלושה שינויים ביחס להרכב שפתח בהפסד 3:2 להפועל חדרה במשחק האחרון.

השינוי הראשון, והבולט ביותר, ייערך בשער הקבוצה. עומר ניראון, שאיבד את מקומו כשוער ראשון לברק לוי, יחזור לספסל. לוי היה פצוע במחזורים האחרונים ועל כן ניראון פתח בין הקורות, אך מחר, עדיין בהיעדרו של לוי, השוער השלישי שחר אמסלם יקבל את הצ'אנס.

יוסי אבוקסיס | דני מרון‎

תהיה זו הופעתו הראשונה של אמסלם בן ה-22 העונה בכל המסגרות, ובסך הכל הופעתו הרשמית הרביעית בקריירה בקבוצת הבוגרים. את הופעתו היחידה בבני יהודה רשם ב-18 בפברואר 2017, כשנכנס כמחליף בדקה ה-76 אחרי שאמיליוס זובאס הורחק. ב-28 באפריל 2019, אז היה מושאל להפועל רמת גן, שיחק 90 דקות בהפסד 2:1 לבית"ר תל אביב/בת ים, ובפברואר 2020, כמושאל להפועל ראשון לציון, שיחק 90 דקות בהפסד 5:2 להפועל ר"ג.

בנוסף, תאמבי סגס אמור לעלות ב-11 ולהחליף את שי מזור. כמו כן, פאטוס בצ'יראי, שכבש צמד מול הפועל חדרה לאחר שנכנס כמחליף, צפוי לפתוח בהרכב, אך גם אלמוג בוזגלו בתמונה. עמית זנטי ומוחמד גדיר ישמרו על מקומם, אמיר רוסתום ימשיך כמגן שמאלי.

הרכב משוער: שחר אמסלם, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, אמיר רוסתום, סתיו פיניש, תאמבי סגס, מתיאה ליואיץ', עמית זנטי, מוחמד גדיר, פאטוס בצ'יראי (אלמוג בוזגלו).

פאטוס בצ'יראי | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי