שוב על הפרק: הפועל ת"א בוחנת את צירופו של בן שהר

בן שהר | הטוויטר הרשמי של אפואל ניקוסיה

האדומים נחושים לחזק את החלק הקדמי לקראת העונה הבאה ולאחר שלא הצליחו להחזיר את החלוץ בינואר האחרון, הפעם מאמינים במועדון כי המהלך יצליח. פגישות ייערכו עם קלינגר ואלטמן בשבוע הקרוב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ביום שני הקרוב הפועל תל אביב צפויה להבטיח סופית את הישארותה בליגת העל, במשחק נגד הפועל כפר סבא (19:15, שידור ישיר בספורט3) שנדחה ביממה עקב יום האבל שהוכרז. האדומים ישחקו בפעם האחרונה לעונה זו לעיני הקהל הביתי בבלומפילד ובהמשך השבוע, ראשי המועדון אמורים לקיים פגישה עם המאמן ניר קלינגר בנוגע להמשך דרכו על הקווים. בהפועל תל אביב הבהירו כי שום מועמד אחר לתפקיד המאמן לא עלה על הפרק ולא נערכו שיחות עם אף אחד מלבד קלינגר.

בימים האחרונים, גורמים שונים מנסים להציע לקבוצה מספר שמות של שחקנים שמסיימים חוזה, או כאלה שקבוצתם נפרדת מליגת העל. השם החם שנמצא שוב על המדף הוא זה של בן שהר, חלוץ אפואל ניקוסיה שאמור לשחק עונה נוספת בקפריסין כמושאל מהפועל באר שבע. כזכור, שהר היה מועמד לאדומים כבר בחלון ההעברות של ינואר, אולם המאמצים להביאו לא נשאו פרי והפעם במתחם חודורוב מאמינים כי יצליחו להחזיר את השחקן שגדל בהפועל תל אביב, כשהדבר תלוי באישור של אלונה ברקת והפועל באר שבע. כך או כך, השינויים העיקריים בסגל יהיו בחלק ההתקפי, זאת לאור העובדה שהחלוצים מיעטו להבקיע ולא השפיעו מספיק, למרות החיזוק שהוחתם במהלך העונה.

מעבר לכך, ראשי הפועל תל אביב ייפגשו גם עם עומרי אלטמן ויציעו לו חוזה חדש, אך גם יקשיבו לתכניות של השחקן שעשוי לשקול מעבר לאירופה או לקבוצה אחרת בישראל. גם אושר דוידה מכוון לחו"ל וכידוע, האדומים כבר הציבו לו תג מחיר.

פגישה עם עומרי אלטמן תיערך בקרוב | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי