המשך יבוא: ק"ש ואשדוד נפרדו בתיקו 1:1, שער גדול לספורי

המארחת הוליכה משער יתרון של אנסה (37), אך בן שמעון שלף מהספסל את הקשר, שהחזיר לו בשער שוויון מוצדק (70) עם בעיטה מחוץ לרחבה. רפואה עלול לרדת למקום החמישי, האורחת קרובה להבטיח מקום באירופה בעונה הבאה

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד נמצאת בעונה נהדרת, על כך אין עוררין, ונדמה שגם במשחקים פחות טובים שלה היא יודעת למצוא את הדרך לא להפסיד. הערב (שבת) הקבוצה מעיר הנמל התארחה אצל עירוני קרית שמונה ונפרדה ממנה בתיקו 1:1 מוצדק, שמותיר את הפער ביניהן על שש נקודות כאשר נותרו 12 בלבד בקופה.

למעשה, אשדוד טרם הצליחה לנצח העונה את ק"ש. בחמישה מפגשים שנערכו בין הקבוצות, הצפוניים ניצחו בשלושה (אחד בגביע הטוטו ועוד שניים בליגה), בעוד שני המשחקים במסגרת הפלייאוף העליון הסתיימו ב-1:1. משמעות התיקו היא פשוטה: אומנם האורחת רושמת כבר משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, אך היא קרובה להבטחת המקום באירופה בעונה הבאה כשהיא עולה ל-50 נקודות ונשארת במקום השלישי. במחזור הבא ממתינה לרן בן שמעון הפועל באר שבע, מולה הוא כבר מרגיש יותר בנוח לאחר שניצח אותה העונה שלוש פעמים מתוך שלושה משחקים.

מן העבר השני, ק"ש יכולה להרגיש תחושת החמצה. היא הייתה יותר טובה לאורך המחצית הראשונה ואף עלתה ליתרון מוצדק, אך לא שמרה על אותה יכולת במחצית השנייה וכתוצאה מכך ספגה את שער השוויון. עם הנקודה, קובי רפואה עולה ל-44 נקודות, אך יכול לרדת למקום החמישי במידה ומכבי פ"ת לא תפסיד למכבי חיפה בהמשך הערב.

שחקני עירוני קרית שמונה עומדים דקת דומייה בעקבות האסון בהר מירון | מאור אלקסלסי
שחקני מ.ס אשדוד עומדים דקת דומייה בעקבות האסון בהר מירון | מאור אלקסלסי

המשחק נפתח עם דקת דומייה לזכר ההרוגים באסון הר מירון. על כר הדשא, המארחת פתחה הרבה יותר טוב כאשר הגיעה למספר מצבים מסוכנים ליד שערו של רועי משפתי, שעצר ניסיונות של מוחמד שכר ולוסיו. לאחר 37 דקות, השער כבר הגיע. כדור קרן הגיע לראשו של הקפטן עידן נחמיאס, שהסית את הכדור אחורנית ויוג'ין אנסה דחק מקרוב את ה-0:1 למקומיים. יתרון מוצדק לקובי רפואה וחבורתו. לאשדוד הייתה הזדמנות נהדרת להשוות עוד לפני הירידה למחצית, אך בדקה ה-42 עידן דהן בעט חלש וההגנה המקומית הצליחה להרחיק.

רועי גורדנה | מאור אלקסלסי
שחקני עירוני קרית שמנוה חוגגים | מאור אלקסלסי
יוג'ין אנסה, זוהר זסנו | מאור אלקסלסי

המחצית השנייה נפתחה על מי מנוחות מצד שתי הקבוצות, עד שהגיעה הדקה ה-59 ואיתה הזדמנות אדירה לזכות ק"ש להכפיל את היתרון כשלוסיו החמיץ לאחר שטעות קשה בהגנת האורחת השאירה אותו לבד מול משפתי, אך החלוץ ניסה להקפיץ את הכדור מעל השוער שהדף אותו. בדקה ה-70, קובי רפואה שילם על כל ההחמצות הללו ביוקר: רמזי ספורי קיבל כדור על סף הרחבה, סובב בעיטה נהדרת לפינה הקרובה של ברטקוס וקבע שוויון 1:1. זהו שערו הרביעי העונה של הקשר.

עד הסיום אשדוד לחצה במטרה להשלים את המהפך, אך ההזדמנות הגדולה האחרונה במשחק הייתה דווקא של המארחת, כאשר לאחר ערבובייה ברחבה יוג'ין אנסה מצא את עצמו לבד לגמרי מול השער, אך בעט ישר לידיו של ברטקוס. תיקו 1:1 בסיום שמותיר בעינו את הפער בין הקבוצות.

ג'קי בן זקן | מאור אלקסלסי
אופיר מזרחי | מאור אלקסלסי
רן בן שמעון | מאור אלקסלסי
בנצי מושל, רועי משפתי, יוג'ין אנסה | מאור אלקסלסי
רועי משפתי, ננאד סבטקוביץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי