בכושר נהדר: חדרה השיגה ניצחון רביעי ברציפות עם 0:1 על סכנין

הקבוצה של קורצקי לא עוצרת לרגע. מרמנטיני נהנה מטעות קשה של קנדיל והכריע עם שערו השביעי העונה (14). במחזור הבא הקבוצה מהשרון תפגוש את נתניה בקרב על המקום השביעי. הפסד שלישי ברציפות למימר בכל המסגרות

(גודל טקסט)

עוד לפני שריקת הפתיחה למשחק בין הפועל חדרה לבני סכנין, הקבוצה של שרון מימר קיבלה בשורות מעולוןת כשבני יהודה נכנעה 2:1 למכבי נתניה ובכך הקבוצה מהמגזר הבטיחה עוד עונה בליגת העל. אולם, נגד חדרה שעשתה זאת מזמן – היה לה קשה מאוד. הקבוצה של מנחם קורצקי המשיכה את התקופה הנהדרת שלה, ניצחה 0:1 (ניצחונה הרביעי ברציפות ושישי בשבעה משחקים) והשתווה למכבי נתניה השביעית בטבלה במספר הנקודות.

האירוע הראשון קרה כבר בדקה השמינית כאשר איאהב שאמי החליף את עלי עותמאן שנפצע. חדרה השתלטה על העניינים בשלב מוקדם. בדקה ה-12 שלום אדרי היה יכול לכבוש שער ראשון אך פספס הזדמנות אחרי מסירה טובה של מרשל אודה.

הפועל חדרה נגד בני סכנין | דני מרון
מנחם קורצקי | דני מרון
שרון מימר, עבדאללה ג'אבר | דני מרון
שחקני בני סכנין | דני מרון
אוהדי הפועל חדרה | דני מרון

בדקה ה-14 חדרה כבר עלתה ליתרון כשניצלה שגיאה אדירה של מחמוד קנדיל. השוער המנוסה מסר כדור בחוסר אחריות וגוסטבו מרמנטיני הנחוש המשיך את העונה הנהדרת שלו עם שער מספר שבע. בדקה ה-28 הגיע ניסיון ראשון של האורחת. מוטי ברשצקי בעט חזק ועדי טבצ'ניק, מחליפו של רובי לבקוביץ' שקיבל את ההזדמנות – הדף לקרן.

מוטי ברשצקי | דני מרון
עדי טבצ'ניק | דני מרון

בפתיחת המחצית השנייה שאמי שנכנס בדקה השמינית כמובן, פינה את מקומו למוחמד עותמאן. בדקה ה-54 ביצע קורצקי חילוף כפול והכניס את תמיר גלזר ומקסים פלקושצ'נקו. ברשצקי המשיך להיות פעיל אצל הקבוצה מהמגזר ובדקה ה-57 כמעט השווה עם בעיטה מתוך הרחבה אך נבלם. כעבור ארבע דקות המחליף עמית גלזר נגע בכדור בידו ככל הנראה אך השופט וכן מערכת ה-VAR התעלמו והמשחק המשיך כרגיל.

בדקה ה-65 ניסה מימר לרענן את החלק הקדמי והעלה מהספסל את נייג'ל האסלביינק במקום דיין קלי. בצד השני לירן רוטמן החליף את סקו דומביה. סכנין התקדמה אל עבר השער אבל לא הייתה מספיק מהירה וחדה בפעולה האחרונה.

האסלביינק הכניס קצת שיפור בחלק הקדמי אך הוא עדיין חלוד מאוד כפי שראינו לאורך העונה. החלוץ השתלט על כדור טוב מחוץ לרחבה אבל בעט חלש ארבע דקות לסיום ופספס הזדמנות לשוויון. טבצ'ניק המשיך להפגין שקט בין הקורות וקלט בעיטה של איסמעיל ריאן בתוספת הזמן. האסלביינק בעט לקורה אבל הקוון פסל את המהלך בשל נבדל.

שלום אדרי, גוסטבו מרמנטיני, עבדאללה ג'אבר | דני מרון
גוסטבו מרמנטיני חוגג עם שחקני הפועל חדרה | דני מרון
גוסטבו מרמנטיני, מרון גנטוס |

בתוספת הזמן חדרה יצאה קדימה במהירות, מרמנטיני העביר כדור רוחב אל עבר רוטמן שבעט אבל קנדיל מנע את ה-0:2. בכל מקרה, חדרה השיגה ניצחון חשוב ומוצדק.

נייג'ל האסלביינק | דני מרון

במחזור הבא תארח חדרה (שלושה ניצחונות העונה על סכנין בליגה), כולל 0:4 מהדהד למי ששכח בסיבוב הראשון) את מכבי נתניה בקרב ישיר על המקום השביעי. בני סכנין, מנגד, שרשמה הפסד שלישי ברציפות כולל ההשפלה נגד בית"ר תל אביב/בת ים בגביע המדינה, תתארח בטדי אצל בית"ר ירושלים במשחק טעון. היא תקווה לקבל בחזרה את בירם כיאל הפצוע שהיעדרותו מורגשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי