לוסיו וקיזיטו על הכוונת של סכנין, שטוענת: לכיאל אין סעיף יציאה

אחרי שהבטיחה הישארות, הקבוצה מהמגזר תאיץ את ההכנות לעונה הבאה. כל הזרים פרט לספנדלהופר, שטרם החליט אם להישאר, יעזבו. במועדון מעריכים שהקשר ימשיך. גורם: "נצטרך לבצע מהפכה בסגל"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין רשמה אתמול (שבת) הפסד שלישי ברציפות על האפס בכל המסגרות (1:0), אך ההפסד של בני יהודה למכבי נתניה הוביל לכך שהקבוצה מהמגזר עלתה למשחק מול הפועל חדרה בידיעה שהיא נשארה רשמית בליגת העל. למרות זאת, במועדון הצפוני התאכזבו מהיכולת החלשה.

כ-100 אוהדי הקבוצה, שעשו את הדרך הארוכה לנתניה, הבהירו לשחקנים מה הם חושבים. "ביזיון", "אין לכם כבוד" ו"תתביישו", היו רק חלק מהקריאות שהשמיעו לעברם. גם בתוך המועדון רתחו על הגישה. "יש כאן שחקנים שלא ראויים לליגת העל, נצטרך לבצע מהפכה בסגל", הבהירו.

לאחר שהבטיח רשמית עונה נוספת בליגת העל, חוזהו של שרון מימר יוארך אוטומטית והמאמן יאיץ ביחד עם ראשי המועדון את ההכנות לקראת העונה הבאה. המטרה הראשונה: השארתם של הבלם לוקאס ספנדלהופר שטרם החליט אם להמשיך בישראל וכן של בירם כיאל שמבוקש על ידי חלק מהקבוצות הגדולות אבל מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות ובסכנין מעריכים שירצה להישאר.

על אף הדיווחים השונים, בהנהלת סכנין ציינו הבוקר כי כיאל אינו מחזיק בשום סעיף יציאה שמאפשר לו לעזוב לקבוצה גדולה בליגת העל. במועדון הוסיפו והדגישו כי קבוצה שתרצה לצרפו תצטרך לפנות לסכנין. פרט לספנדלהופר האוסטרי, אותו כאמור היו מאוד רוצים לראות נשאר לעונה נוספת, כל הזרים – כולל נייג'ל האסלביינק המאכזב – יעזבו. על הכוונת נמצאים החלוצים הזרים של הפועל קריית שמונה והפועל כפר סבא, לוסיו וקיזיטו.

לוסיו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי