רפואה: "יודע בדיוק לאן אני מכוון, כרגע רוצה להביא את ק"ש לאירופה"

קובי רפואה
קובי רפואה | מאור אלקסלסי

המאמן שייפרד מהקבוצה מהצפון בתום העונה מחמיא לשחקניו ("הם ווינרים שהולכים איתי באש ובמים, זו עונה מדהימה"), טוען שהכל בסדר עם איזי ("אל תחפשו את הרע") ומבהיר: "אם הייתה לי קבוצה - בעל הבית היה יודע"

(גודל טקסט)

בשנה שעברה היא נשארה בליגה במחזור הסיום מה שגרם לקובי רפואה למרר בבכי אך העונה הפועל קריית שמונה עשתה מהפך גדול. הקבוצה מהצפון העפילה לפלייאוף העליון, ניצחה 0:2 את האלופה מכבי תל אביב ומדורגת במקום הרביעי כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. במחזור הסיום היא סיימה בתיקו 1:1 נגד מ.ס אשדוד. בריאיון ל-103FM, רפואה דיבר על המשחק האחרון נגד מ.ס אשדוד ויכולתה של הקבוצה העונה, התייחס לעזיבתו והבהיר שהקבוצה תעשה הכל כדי להגיע לאירופה.

האזינו:

רפואה דיבר על חוסר היציבות והקושי לנצח בפלייאוף העליון: "לא שיחקנו כדורגל גדול אבל עדיין הגענו לארבעה-חמישה מצבים ויכולנו להכריע את המשחק. אי אפשר לבטל את אשדוד, הם קבוצה מצוינת, זה שניצחנו את מכבי תל אביב זה לא אומר שנדרוס את הליגה. היה לנו משחק קשה מאוד, כל משחק כרגע זה על אירופה, יוג'ין אנסה יכל להכריע את המשחק בדקה ה-93".

ההחמצות: "אני יכול להגיד בקשר לאנסה שהוא מסוגל לקחת כדור ולעבור ארבעה שחקנים ולעשות גול ולפתע להחמיץ מול שער ריק. לפי דעתי הוא בעונת שיא וקשה לבוא בטענות. כל עוד אנחנו במקום הרביעי ננסה לשמור עליו כדי להגיע לאירופה".

יוג'ין אנסה חוגג | מאור אלקסלסי

האם העזיבה קשורה למרחק הגאוגרפי: "נראה שאתם העיתונאים יודעים יותר טוב ממני. הייתה לי שיחה עם איזי שרצקי בארבע עיניים, שיחה טובה, הגענו להחלטה שנינו שאני לא ממשיך. זה קרה בצורה הכי מכובדת והכי יפה שיש. אני גם חושב שצריך לדעת לכבד את הדברים האלה. בדרך כלל כשמאמן עוזב תמיד אומרים הרבה דברים. צריך לדעת לכבד ולהיפרד בצורה הכי יפה שיש. אסור לחפש רק את הרע שבדבר".

עוד אמר בעניין: בכל מקום שאני מתראיין תמיד שואלים את זה. וזה לגיטימי, אבל לפעמים מחפשים את המשהו הלא טוב שקרה. למה? יש יחסים טובים בין המאמן להנהלה".

האם יש לו קבוצה לעונה הבאה: "כשעזבתי את מכבי פתח תקווה כולם אמרו שסגרתי בבית"ר ירושלים. אמרתי אז שזה לא נכון ועובדה שזה לא קרה. אני, אם הייתה לי הצעה מקבוצה אחרת – הראשון שהיה יודע את זה – איזי שרצקי, בעל הבית שלי. כך חונכתי וכך אנהג בעתיד. אני לא יודע מה יהיה. אני מתעסק כרגע רק בק"ש, יש לי מטרה להביא אותה לאירופה".

שחקני הפועל קריית שמונה חוגגים | לירון מולדובן

לא אכנס לשמות של קבוצות כאלה ואחרות. אני יודע בדיוק מה אני רוצה ולאן אני מכוון. בואו נהיה סבלניים ונראה מה יהיה בהמשך. אני גם לא יכול להתעסק יותר מדי בעונה הבאה. יש פה מטרה עם שחקנים שהולכים איתי באש ובמים והם ווינרים, גם כשאנחנו לא משחקים טוב וגם כשאני כועס. אני מאוד אוהב את השחקנים האלה. בסוף השנה נדבר על הכל".

לסיכום אמר המאמן: "יש לנו שחקנים מאוד צעירים כמו עידן נחמיאס וזיו מורגן, יוג'ין אנסה שירד ליגה וסאקו טורה שירד ליגה גם הוא. צריך לפרגן לשחקנים שעושים עונה מדהימה ואסור להתעסק בי כל הזמן. הכי חשוב זה להביא את הקבוצה לאירופה".

דור פרץ, עידן נחמיאס | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי