מנכ"ל סכנין: "חלאילה מחוזר בחו"ל, הבעיה עם מכבי חיפה נפתרה"

אוסאמה חלאילה | אריאל שלום

חאלד דוכי התראיין ל-103FM ודיבר על עתיד החלוץ: "נשקול את ההצעות, יש לו תג מחיר גבוה, לא ביקשנו 2-3 מיליון יורו". וגם: החוב לירוקים נסגר, כיאל ("מעל הליגה") והכישלון עם האסלביינק

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין אמנם הפסידה בשבת האחרונה 1:0 להפועל חדרה, אך הבטיחה את הישארותה בליגה בעקבות הפסד של בני יהודה, שנשרה ללאומית. כעת, במועדון מתחילים את ההכנות לעונה הבאה, אותה הם לא יכולים לפתוח עד שלא ישלמו את החוב למכבי חיפה על עטאא ג'אבר. מנכ"ל סכנין, חאלד דוכי, התראיין לתכנית הספורט של 103FM וטען כי החוב לירוקים נסגר, התייחס לעתידם של אוסאמה חלאילה ובירם כיאל, ואף דיבר על הכישלון עם נייג'ל האסלביינק.

האזינו לראיון המלא

"אני רוצה להביע תחילה בשם המועדון את תנחומינו לכל המשפחות שאיבדו את יקיריהם באירוע הטראגי בהר מירון", פתח את דבריו דוכי. "אנחנו מאחלים החלמה שלמה לכל הפצועים".

הבטחת ההישארות: "נשארנו בליגה. היינו רוצים שזה יסתיים בצורה אחרת, בצורה הרבה יותר טובה מבחינתנו, עם ניצחון ויותר לחימה. מה שחשוב שבסוף נשארנו ואני מקווה שנלמד מהעונה הזו ומההתנהלות שלה. אני מקווה שנלמד מהטעויות ונוכל להעמיד קבוצה יותר טובה. אנחנו בהחלט מתכוונים להעמיד קבוצה יותר טובה בשנה הבאה, ההכנות כבר התחילו מוקדם יותר מכל שנה, כי זהות המאמן כבר ידועה. זה דבר שמקל על ההכנות".

האם מתכוונים למכור את אוסאמה חלאילה כדי להכניס כסף לקופת המועדון: "קודם כל, אם יהיו הצעות הן יישקלו כל אחת לגופה. טרם קיבלנו הצעות מקבוצות כאלה ואחרות על חלאילה. במקרה שיהיו הצעות נשקול אותן. יש גישושים מחו"ל, אולי תזדמן הצעה משם ואז הכסף שייכנס יהיה הרבה יותר גדול. לא ביקשנו שלושה מיליון יורו ולא שני מיליון יורו. תמיד כשרוצים לעשות עסקה מבקשים הכי גבוה שאפשר ומכוונים למעלה. אנחנו מכוונים למעלה, בוא נראה מה יהיה במידה שיהיה. הוא חלוץ טוב, הוא צריך את הזמן והוא עוד יעשה את העבודה. יש לו תג מחיר גבוה".

חאלד דוכי
חאלד דוכי | מאור אלקסלסי

מדוע לא למדו מהכישלון בעונה הקודמת שלהם בליגת העל וגם העונה לא רשמו הצלחה: "בשנה שעברה, כשעלינו ליגה, עלינו בצל הקורונה. היה מאוד קשה להביא זרים, גם למבחנים. גם שחקנים ישראלים היה קשה להביא, כי אין הרבה היצע. לא עשינו הרבה טעויות, כי לא הייתה אפשרות להביא הרבה שחקנים, זרים או ישראלים. בצער רב אני אומר את זה, קשה להביא שחקנים ישראלים לסכנין כי הם יעדיפו קבוצות גדולות יותר, וזה לגיטימי".

עתידו של בירם כיאל: "אנחנו מאוד מרוצים ממנו ורוצים שהוא ימשיך. יש לו הרבה ערך מוסף מעבר לזה שהוא שחקן טוב. כולנו חושבים שהוא מעל הליגה".

הכישלון עם נייג'ל האסלביינק: "הוא היה שחקן טוב כאן בישראל בעבר, אמרתי שנלך על שחקן שיודעים מה אפשר להוציא ממנו, ובסוף יצא מה שיצא".

בירם כיאל | אודי ציטיאט

הבעיות בהתקפה: "אנחנו מודעים לזה. חלק גדול מהשערים שהביאו את הניצחונות הבקיעו אותם קשרים ולא חלוצים. אנחנו מודעים לבעיה. אם לא היינו מחזקים את ההגנה טוב בינואר היינו היום במקום אחר".

החוב למכבי חיפה: "הבעיה נפתרה, הכל בסדר. זה לא משנה מה עשינו, הכל בסדר, זה נפתר. אנחנו מכבדים את כולם, אנחנו מעריכים את יענקל'ה שחר ויודעים כמה הוא חשוב ותורם לכדורגל הישראלי. אנחנו מאוד מעריכים אותו".

נייג'ל האסלביינק | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי