אמו של טל בן חיים נפטרה, הבלם לא ישחק נגד הפועל חיפה

בצל מצוקת שחקנים, הבלם היה אמור לפתוח: "מחבקים את טל ובני משפחתו". כעת, בית"ר תשחק עם מוחמד בלבד בקישור האחורי לאחר שעדי גמר את העונה וזרגרי נותר בטירונות: "אין לנו סגל"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים לא תרצה לזכור את העונה הזו, עונת 2020/21. כשנותרו שלושה מחזורים לסיום, הקבוצה מהבירה מדורגת רק במקום התשיעי ונראה שלא תוכל לסיים בדירוג גבוה יותר. הערב (שני) היא תפגוש את הפועל חיפה במשחק חוץ בסמי עופר (20:00, שידור ישיר בספורט3) ותקווה לפחות לחזור לנצח לאחר שלושה משחקים. במחזור האחרון, כזכור, סיימה בתיקו 0:0 עם הפועל תל אביב.

מי שלא ישחק הערב הוא הבלם טל בן חיים בן ה-39. שאמו, אסתר בן חיים נפטרה הלילה לאחר מאבק ארוך וכמובן שלא ייכלל בסגל. "אנו מחבקים את טל ובני משפחתו, יודעים כמה נלחמו עבורה לכל אורך הדרך ומקווים שלא יידעו עוד צער. המועדון יעמוד לצידם בכל דבר שיצטרכו", נמסר מבית"ר.

בן חיים רשם העונה 12 משחקי ליגה, שניים מהם בפלייאוף העליון. הוא היה אמור לפתוח בהרכב לצד אור זהבי וכעת יוסי מזרחי יצטרך למצוא מחליף. לקבוצה אין קשר אחורי משום שאביאל זרגרי עדיין בטירונות ותמיר עדי סיים ככל הנראה את העונה. שיבוצו של בן חיים בעמדת הבלם היה מוביל לכך שאחד הבלמים האחרים, אוראל דני או אור זהבי, היה מוסט לעמדת הקשר האחורי לצד עלי מוחמד. כעת השניים יפתחו כבלמים ובית"ר תפתח עם מוחמד כציר האחורי. 

This image has an empty alt attribute; its file name is 1036659

כפי שפרסמנו במהלך השבוע, גם מיכאל אוחנה וחלאופילו פלייטר לא יהיו בסגל כשהאחרון גמר את העונה בוודאות. לגבי אוחנה, תתקבל הערכת מצב מחודשת לקראת סכנין. אופיר קריאף סובל גם הוא מפגיעה בשריר הירך האחורי ולכן לא יהיה בסגל. איתמר ניצן ימשיך ביציע לאחר שטרם התאושש מהפציעה. אלירן עטר ערך אימון מלא, אבל במועדון טוענים כי הוא סובל מדלקת כתוצאה מכוויה ברגל, מה שיקשה עליו לשחק 90 דקות. לכן, הוא יפתח על הספסל. "אין לנו סגל, אבל נתמודד עם מה שיש", אמרו הבוקר בקבוצה.

הרכב משוער: נתנאל דלויה; שי קונסטנטין (סנטיאגו אוקמפוס), אוראל דגני, אור זהבי, אורי מגבו; עלי מוחמד, מרקו ינקוביץ', עידן ורד, מתאוסיניו, רועי פדידה; ירדן שועה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי