נמשך המעקב אחר שכטר, שלא צפוי להישאר במכבי תל אביב

בית"ר ממשיכה בהכנות לעונה הבאה וקיבלה מידע לפיו החלוץ לא אמור להמשיך בקריית שלום. לקראת הפועל חיפה (שני ב-20:30, ספורט3), פלייטר לא ישוב לשחק העונה. עדי, אוחנה וקריאף עדיין פצועים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מכת פציעות בבית"ר ירושלים לקראת המשחק מחר (שני) נגד הפועל חיפה (20:30, שידור ישיר בספורט3) . כפי שפורסם כאן בסוף השבוע, מיכאל אוחנה ותמיד עדי לא מתאמנים ולא ייקחו חלק בהתמודדות הקרובה. על פי הממצאים הראשונים, עדי גמר את העונה בעוד שאוחנה עשוי לחזור למשחק מול בני סכנין או לאחר מכן.

עוד עולה מהאימון, כי חלאופילו פלייטר סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי. הוא לא יהיה כשיר למשחק וייתכן שגמר את העונה אף הוא. פלייטר, כזכור, אמור לעזוב בהשאלה בעונה הבאה כך שייתכן שהמשחק הקודם, התיקו 0:0 נגד הפועל תל אביב, היה האחרון שלו בבית"ר, לפחות לשנה הקרובה. שחקן נוסף שלא התאמן הוא אופיר קריאף. קשר בית"ר ירושלים אמור לחזור למשחק הבא מול סכנין. גם הוא סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. לעומתם, אלירן עטר ערך אימון מלא והוא כשיר למשחק.

"לא ייאמן, ארבעה שחקנים שהתחרו על חולצת ההרכב עם מתיחה בשריר האחורי", אמרו בבית"ר. "נקווה שלפחות מיכאל וקריאף יחזרו למשחקים שנותרו". יוסי מזרחי ערך אסיפת שחקנים. המאמן שוב שם דגש על האנמיות בחלק ההתקפי. לאחר שהקבוצה נשארה בליגה, המאמן מתכוון לשלב מספר שחקנים צעירים. באימון היום הוא שוב לא תרגל את ההרכב.

מיכאל אוחנה, מרקו יאנקוביץ' | דני מרון

יוסי מזרחי אמר לקראת המשחק: "אנחנו במצוקה גדולה בעניין הסגל, כיוון שאחרי שנשארנו בליגה, שחקנים שמשכו פציעות יטפלו בעצמם ולא יהיו זמינים. אביאל זרגרי נמצא בטירונות, אבל כשאתה משחק בפלייאוף תחתון, ויש על מה לשחק, העומס הנפשי גדול מאוד. עכשיו הוא ירד, ויש שחקנים מספיק טובים לשתי הקבוצות כדי שתהיה תצוגת כדורגל טובה".

איתמר ניצן לא התאמן גם הוא ויישב ביציע. אביאל זרגרי עדיין שוהה בטירונות ולכן לא מן הנמנע שאחד הבלמים ישחק בתפקיד הקשר האחורי.

הרכב משוער: נתנאל דלויה, שי קונסטנטין, טל בן חיים, אור זהבי, אורי מגבו, עלי מוחמד, אוראל דגני, עידן ורד, מתאוסיניו, מרקו ינקוביץ', ירדן שועה (רועי פדידה/אלירן עטר).

במקביל, ההכנות לעונה הבאה נמשכות, כשבמועדון ממשיכים לחפש אחר מאמן זר. בנוסף, נמשך המעקב אחר חלוץ מכבי תל אביב איתי שכטר. במועדון קיבלו מידע לפיו קרוב לוודאי ששכטר לא ימשיך בקריית שלום בעונה הבאה ובהתאם לכך הם ינסו לצרפו בקיץ. כזכור, השחקן שיחק בבית"ר בין 2016 ל-2018, הבקיע 23 שערי ליגה ב-54 הופעות ונחשב לאחד השחקנים האהובים במועדון.

איתי שכטר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי