בשירות מכבי חיפה: מכבי ת"א ובאר שבע נפרדו בתיקו 1:1

הצהובים השלימו משחק שלישי ללא ניצחון והפער מהמוליכה גדל לארבע נקודות, שישה ימים לפני משחק העונה. כהן חזר לכבוש מהנקודה הלבנה, אך קבהא איזן בעזרת בעיטה אדירה מחוץ לרחבה. פרצה תגרה בין השחקנים בהפסקה

(גודל טקסט)

עדיין מוקדם להכתיר אלופה לעונה הקרובה, אבל נראה כי הקסם של פטריק ואן לוון פג בתזמון הכי גרוע שיש. הערב (שני) מכבי תל אביב התארחה אצל הפועל באר שבע במשחק של להיות או לחדול, שישה ימים לפני משחק העונה נגד מכבי חיפה בבלומפילד, ולמרות שכבשה ראשונה, הצליחה לשמוט יתרון וסיימה ב-1:1 מאכזב בטרנר, אשר הגדיל את הפער מהירוקים לארבע נקודות.

באר שבע פתחה את המשחק בסערה, אך לא הצליחה לסכן ולו פעם אחת את שערו של טננבאום. מכבי תל אביב מנגד לא הרשימה, אך עלתה ליתרון לאחר החלטת שיפוט גבולית. בדקה ה-22, בריירו שלח מרפק לפניו של ייני במהלך כדור גובה וגרינפלד פסק לפנדל לאחר בדיקה ב-VAR. יונתן כהן שחזר להרכב דייק מהנקודה הלבנה והקדיש את שערו העשירי העונה ל-45 הנספים באסון בהר מירון. לאחר מכן העניינים בין השחקנים החלו להתחמם, עד שהחל עימות של ממש בירידה להפסקה, והקורבן היה דווקא טל בן חיים המחליף שקיבל צהוב.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | לירון מולדובן
שחקני מכבי תל אביב | לירון מולדובן‎

במחצית השנייה שתי הקבוצות הגיעו חדות הרבה יותר. למכבי תל אביב הייתה הזדמנות מצוינת להכפיל לאחר דחקה של ייני שנעצרה על ידי דדיה ובדקה ה-60 המארחת הגיבה עם אחד השערים הכי יפים שקיבלנו העונה. קבהא קבע את השוויון לאחר פצצה אדירה מ-25 מטרים שננעצה בחיבור של טננבאום. שכטר וגם גולסה הוקפצו מהספסל של ואן לוון בתקווה לשנות את התוצאה, אך ללא הועיל, הצהובים רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והם יהיו חייבים תוצאה טובה מול מכבי חיפה בשבוע הבא כדי לחזור למאבק.

רוני לוי מנגד, ממשיך במאזן הדל מאז הגיע להפועל באר שבע העומד על ניצחון אחד ב-11 משחקים. אך המאמן הרוויח לא מעט מחמאות על התצוגה של קבוצתו מול שתי המוליכות. במחזור הבא יחפש ניצחון ראשון בפלייאוף העליון באצטדיון הי"א נגד מ.ס. אשדוד.

אנריק סבוריט, דור פרץ | לירון מולדובן‎
אוהדי מכבי תל אביב | לירון מולדובן

הרכבים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, אור דדיה, מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, שון גולדברג, מריאנו בריירו, מרואן קבהא (מרסלו מלי 79), ז'וסואה, סינטיהו סלליך (תומר יוספי 79), אלטון אקולטסה (פרלו רוסה 69), שגיב יחזקאל (ג'ונתן אגודלו 90).

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס, שרן ייני, אנריק סבוריט, דן גלזר (שחר פיבן 57), דור פרץ, עדן קארצב (אייל גולסה 66), יונתן כהן (אילון אלמוג 82), אדוארדו גררו (ניק בלקמן 82), אלכסנדר פשיץ' (איתי שכטר 66).

שחקני מכבי תל אביב | לירון מולדובן
שגיב יחזקאל, ז'וסואה | לירון מולדובן

מהלך המשחק

דקה 7: ז'וסואה הגביה לרחבה לאחר כדור קרן, לצערו ויטור נגח מחוץ לשער.

דקה 19: גררו ניסה את מזלו עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, אותה תפס לויטה ללא קושי.

אוהדי הפועל באר שבע | מאיר אבן חיים

דקה 22: קרן מסובבת של יונתן כהן נהדפה על ידי לויטה, לאחר מכן בריירו שלח מרפק לפניו של ייני וגרינפלד פסק לפנדל בעזרת ה-VAR.

דקה 28, מכבי תל אביב עלתה ל-0:1! יונתן כהן כבש מהנקודה הלבנה את שערו העשירי העונה והקדיש את השער ל-45 הנספים באסון בהר מירון.

הפועל באר שבע נגד מכבי תל אביב | מאיר אבן חיים

דקה 45: בזמן הירידה לחדרי ההלבשה לאחר שריקת המחצית, החלה תגרה חריגה בין השחקנים. זה החל לאחר שבן חיים התגרה בקבהא והמשיך עם יחזקאל. אנשי הצוות הפרידו בין השחקנים, גרינפלד שלף צהוב לבן חיים.

דקה 49: קרן של יונתן כהן הגיעה לייני שכמעט הכפיל, אולם דדיה הצליח לחלץ ברגע האחרון.

שגיב יחזקאל | לירון מולדובן

דקה 55: אקולטסה שלח פצצה מחוץ לרחבה, טננבאום היה במקום ומנע שער שוויון.

דקה 60, הפועל באר שבע איזנה ל-1:1! קבהא שחרר טיל אדיר מ-25 מטרים לחיבור וטננבאום נותר חסר אונים. גול גדול לקשר.

דקה 65: מתפרצת אדומה הסתיימה אצל סלליך שעבר שני שחקנים ובעט לשמיים מחוץ לרחבה.

דקה 90: שכטר השאיר לבלקמן בעקב והאחרון בעט כדור חזק לכיוון השער, אך שוב לויטה היה מוכן והדף למשקוף.

לואיס הרננדס, שגיב יחזקאל | לירון מולדובן
שגיב יחזקאל |
שחקני מכבי תל אביב | לירון מולדובן
יונתן כהן, שון גולדברג | לירון מולדובן
יונתן כהן, אנדרה ג'ראלדש, ז'וסואה, אלטון אקולטסה | לירון מולדובן
אוראל גרינפלד מסתכל ב-VAR | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי