הראש בגביע: הפועל ת"א איבדה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 מול כפ"ס

במשחק לפרוטוקול בלבד, האדומים שהבטיחו הישארות הובילו בשני שערים מבעיטה גדולה של בואטנג (10) ופנדל של איינבינדר (33), אך צמד של פדידה (43, 72) איזן עבור האורחת במשחק מהנה. קלינגר כבר חושב על חצי הגמר

(גודל טקסט)

לאחר שבמחזור שעבר בני יהודה הצטרפה להפועל כפר סבא כיורדת השנייה לליגה הלאומית, הפלייאוף התחתון נמשך הערב (שני) עם משחק לפרוטוקול בלבד, כאשר הפועל תל אביב אירחה לעיני 2,800 אוהדים את האחרונה בטבלה ויצאה עם חלוקת נקודות לאחר 2:2 מהנה וקצבי מצד שתי הקבוצות.

המארחת הגיעה להתמודדות עם אנחת רווחה ענקית, לאחר שקבוצתו של יוסי אבוקסיס נכנעה ביום שבת למכבי נתניה וקבעה סופית כי היא תשחק בעונה הבאה בליגת המשנה. עם היוודע הדבר, הפועל ת"א הבינה כי את המשימה בליגה היא השלימה בהצלחה והצהירה בפומבי כי המטרה הבאה תהיה חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ת"א/בת ים, ולשם כך קלינגר ביצע רוטציה רחבה בהרכב בניסיון להימנע מכרטיסים צהובים שיביאו להיעדרויות מיותרות במשחק הנוקאאוט בשבוע הבא. למרות זאת, שחקניו הציגו משחק משוחרר ואף עלו ליתרון שני שערים שמהלך המחצית הראשונה, אך בהמשך נחלשו וספגו צמד מרגלי עומר פדידה שהביא לחלוקת נקודות מוצדקת.

מן העבר השני, הקבוצה מהמקום האחרון בטבלה יכולה רק להצטער שהיא לא הציגה את היכולת מהערב בשלבים רבים יותר של העונה. גם כשנקלעה לפיגור כפול, השחקנים של רביד גזל לא הורידו את הראש והמשיכו לתקוף. בסופו של דבר, הם באו על שכרם כאשר הקפטן שלהם כבש שני שערים ועצר רצף של שישה הפסדי ליגה רצופים. כאמור, מבחינת כפ"ס זה מעט מדי ומאוחר מדי.

דן איינבינדר, ג'יימי הופקאט | אודי ציטיאט

הרכבים

הפועל תל אביב: יגאל בקר, בן ביטון (אופק בלס, 74), סיאנדה קולו, איאד אבו עביד, דני גרופר (ניב סרדל, 57), דן איינבינדר, עמנואל בואטנג, שי אייזן, רז שטיין (רועי זיקרי, 74), שלומי אזולאי (לידור כהן, 57), גיל יצחק (אושר דוידה, 57).

הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', בן חיון (טריקו גטהון, 46), סודיק אטנדה, יוני סטויאנוב, אביב סולומון, עומר לקאו, רז כהן (רוי בקר, 83), טימוטי מוזי(יהושע שטריימלינג, 83) , ג'יימי הופקאט (אור דסה, 67), עומר פדידה, קיזיטו.

מתן זלמנוביץ' | אודי ציטיאט
רביד גזל | אודי ציטיאט

מהלך המשחק

דקה 8, הזדמנות ראשונה להפועל תל אביב: עמנואל בואטנג קיבל כדור במרכז המגרש ובעט כדור חזק מ-25 מטרים, אך הניסיון של הקשר חלף ליד הקורה ויצא החוצה.

דקה 10, הפועל תל אביב עלתה ליתרון 0:1! הפעם זה כבר נכנס. גיל יצחק הוציא מתפרצת של המארחת והעביר מסירת רוחב לבואטנג, שהתקדם מעט ושיגר טיל נפלא מחוץ לרחבה שנעצר רק ברשת של מתן זלמנוביץ'. שער נהדר לגנאי.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט
עמנואל בואטנג חוגג | אודי ציטיאט

דקה 16, הפועל כפר סבא כמעט מאזנת: קיזיטו קיבל כדור ונותר לבד באגף ימין, אך לאחר שחדר לתוך הרחה בעט כדור לא מספיק טוב היישר לגופו של בקר שהדף לקרן.

דקה 22, הפועל ת"א כמעט מכפילה את היתרון: שלומי אזולאי נשאר לבד מול שוער האורחת לאחר עוד כדור רוחב גדול של יצחק, אך מצא את זלמנוביץ' מוכן והחמיץ הזדמנות נהדרת.

רז שטיין | אודי ציטיאט

דקה 29, החמצה מטורפת של הפועל תל אביב: גיל יצחק, המצטיין במשחק עד כה, מקפיץ מעל זלמנוביץ' כדור שמגיע לבואטנג, שנשאר לבד לגמרי מול שער כפ"ס, אך בועט ישר לתוך הגוף של סטויאנוב ומפספס מצב ענק.

דקה 32, פנדל להפועל תל אביב: השופט גל לוי ניגש ל-VAR כדי לבדוק האם נעשתה עבירה של זלמנוביץ' על יצחק במהלך הקודם. לאחר כמה דקות של התלבטות, המארחת זכתה לפנדל.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט
ניר קלינגר ושחקני הפועל תל אביב חוגגים | אודי ציטיאט

דקה 33, הפועל תל אביב עולה ל-0:2! דן איינבינדר ניגש לנקודה הלבנה ובעט בקלילות למרכז השער, האדומים מכפילים את יתרונם ומוליכים בבטחה בהפרש של שני שערים.

דן איינבינדר | אודי ציטיאט
דן איינבינדר, בן ביטון | אודי ציטיאט

דקה 38, כפר סבא כמעט חוזרת למשחק: עומר פדידה משגר בעיטה אדירה מ-30 מטרים שנעצרת רק במשקוף שערו של בקר. כמעט קיבלנו את אחד משערי העונה.

דקה 42, כפר סבא מצמקת ל-2:1! גל לוי מצביע על כדור עונשין מ-11 מטרים לזכותה של האורחת לאחר הכשלה של סיאנדה קולו על טימוטי מוזי, עומר פדידה דייק והעניק לקבוצתו של רביד גזל תקווה על סף הירידה לחדרי ההלבשה.

גל לוי ושחקני הפועל כפר סבא | אודי ציטיאט
עומר פדידה, קיזיטו | אודי ציטיאט
עומר פדידה, קיזיטו | אודי ציטיאט
ניר קלינגר, רביד גזל | אודי ציטיאט

דקה 48, הפועל תל אביב קרובה ל-1:3: דני גרופר הניף את הרגל מ-20 מטר אך פגש את זלמנוביץ' מוכן. ניסיון יפה למגן הצעיר של האדומים.

דקה 52, האדומים ממשיכים להחמיץ: כדור חופשי מצוין של רז שטיין מגיע לגיל יצחק, שנוגח בקשת לעבר שער האורחת, אך זלמנוביץ' שוב ממוקם היטב והודף את הכדור לקרן.

גיל יצחק | אודי ציטיאט
אוהדי הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

דקה 60, כפר סבא כמעט מאזנת את המשחק: סטויאנוב התקדם על סף הרחבה, שיחרר בעיטה חזקה שפגעה בקרקע וקפצה לפני השער של בקר, אך יצאה החוצה והותירה את התוצאה בעינה.

דקה 63, החמצה נוספת למארחת: אושר דוידה, שרק נכנס כמחליף לפני דקות ספורות, מצא את עצמו לבד ברחבת כפ"ס אך בעט חלש ברגל ימין וסחט הצלה נוספת מזלמנוביץ'.

קיזיטו, בן ביטון | אודי ציטיאט

דקה 72, כפר סבא מאזנת ל-2:2! הגבהה מאגף ימין הגיעה לראשו של עומר פדידה, שנגח מקרוב לרשת של יגאל בקר והחזיר את קבוצתו מפיגור כפול. צמד נפלא לקפטן האורחת.

עומר פדידה, אור דסה, עומר לקאו | אודי ציטיאט
עומר פדידה | אודי ציטיאט

דקה 90+4, הזדמנות ענק להפועל ת"א: איינבינדר הגיע לאחד על אחד מול זלמנוביץ' ונעצר, הריבאונד הגיע לזיקרי שבעט חלש מול שער ריק וסודיק אטנדה מנע שער בטוח והרחיק. כמעט ניצחון דרמטי למארחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי