עידן ורד במתקפה: "יש כאן כאלה שעושים טובה. אני נגעל מעצמי"

קפטן בית"ר ירושלים הביע את אכזבתו אחרי ה-3:1 להפועל חיפה: "יש לי כמה הצעות, אבל קודם אשמע מה יש למועדון להציע". מזרחי: "קיבלנו שער מכלום". אלישע: "הרוש? ספקולציות". תורג'מן: "אני יודע לכבוש"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים המשיכה היום (שני) לאכזב ורשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון בפלייאוף התחתון, כאשר בתום תצוגה חלשה הפסידה 3:1 להפועל חיפה באצטדיון סמי עופר והמשיכה בעונה המסויטת שלה. מנגד, הקבוצה מהכרמל חיברה ניצחון שני ברציפות.

צפו בתגובות

יוסי מזרחי, מאמן בית"ר, אמר אחרי ההפסד: "המשחק היה שקול מאוד. כמו שהפסדנו, יכולנו גם לנצח. זה היה משחק סוף עונה טיפוסי. שחקנים עושים הרבה יותר התקפה מאשר הגנה, היו הרבה שטחים. הפועל חיפה הבקיעו את השערים שלהם דווקא בדקות הטובות שלנו. פתחתנו טוב מאוד את המחצית השנייה וקיבלנו שער מכלום, קרן".

כיצד אפשר לסיים את העונה בצורה מכובדת: "אנחנו מנסים לעשות מה שאפשר. יש לנו הרבה שחקנים חסרים בסגל. לא פשוט לשחק משחק חוץ בלי אף קשר אחורי. צריך ליהנות מהמשחק הזה והיום היה משחק שהקהל נהנה בו, היו הרבה אירועים בשני הצדדים".

האם הוא רוצה להיות אחד ממקבלי ההחלטות בעונה הבאה: "כרגע אני המנהל המקצועי של מחלקת הנוער והרבה קבוצות עשו התקדמות גדולה מאוד בשנתונים שלהם. אף אחד לא דיבר בנושא הקבוצה הבוגרת, כולם יודעים שאני המנהל המקצועי של מחלקת הנוער".

יוסי מזרחי | מאור אלקסלסי

עידן ורד: "המשחק התחיל טוב, אבל זה לא מספיק לשחק 20 דקות. הגולים הקלים האלה וחוסר המחויבות והאכפתיות, אני כבר לא יודע מה להגיד. נגמרה העונה, ובמקום שנבוא ויהיה לנו כיף אנחנו באים וסובלים. חבל. כל שבוע ובכל משחק, לא משנה מה החשיבות, תצריך לבוא ולתת 100% – יש לנו קהל, אוהדים, צוות ובעלים. זה לא קרה עכשיו וזה לא קרה כמעט כל העונה. יש כאלה שעושים טובה. כואב לי בתור קפטן, זה חלק מהאחריות שלי, אין לאן לברוח. בכל שבוע אני מתראיין ואומר את אותם תירוצים, אני כבר נגעל מעצמי".

האם ימשיך בעונה הבאה: "דיברתי על זה כבר כמה פעמים ולפני חודש הייתה לי שיחה עם הבוס והוא אמר לי שאמשיך. מאז לא דיברנו. כל עוד אני פה, כל משחק וכל אימון אני פה ואתן את ה-100% שלי. אנחנו צריכים לסיים קודם כל את העונה. לאף אחד פה אין פריבילגיה לחוזה חדש, גם לא לי. הכל טוב. אני כאן שנים, אני אוהב את המקום ואני מאוד שמח כאן. נשמע מה יש להם להציע לי. כמובן שיש לי כמה וכמה הצעות, אבל קודם כל אשמע מה יש לבית"ר להציע לי. אם זה יתאים לנו אז אשאר, ואם זה אז גם טוב, אבל הכי חשוב מה שיהיה טוב לבית"ר ירושלים".

אלישע לוי, מאמן הפועל חיפה: נהנינו היום ואני שמח שגם הקהל נהנה. שתי הקבוצות היו משוחררות. נראינו היום כמו קבוצה אמיתית ומסודרת, לא נבהלנו גם כשהיינו בפיגור. שלטנו באירועים, כשהיינו צריכים להתגונן התגוננו. זה היה משחק טוב שלנו".

אלישע לוי | מאור אלקסלסי

שבירת הבצורת של אלון תורג'מן: "תורג'מן היה צריך את הזמן, לא פשוט להתאקלם. הוא עובד על המגרש. במשחקי םהאחרונים, גם כשהוא לא כבש, הוא תרם באספקטים האחרים של המשחק. הוא היה צריך את הגו לוזה והביטחון הזה. אנחנו לא דואגים לגביו, יש לנו הרבה שחקנים טובים בחלק הקדמי, גם הוא, גם ממן".

האם אריאל הרוש מועמד לקבוצה: "הכל ספקולציות. רק מהיום נתחיל לעסוק בבניה לעונה הבאה, אבל כל מה שמתפרסם זה לא באחריות שלנו".

השופטת ספיר ברמן: "היא שפטה ללא דופי, באמת שפטה מצוין".

אלון תורג'מן סיפר: "חיכיתי הרבה זמן לשער. עבדתי קשה והגעתי למצבים. אני לא רגיל למה שקרה, אני חושב שלא היה לי דבר כזה בכל הקריירה. צריך להמשיך ביכולת הזו. גם לפני הגול יכולתי לכבוש וזה לא נכנס. כשבן אדם רוצה ועובד קשה זה בסוף מגיע. זה לא שאני לא יודע לכבוש שערים, עשיתי את זה לא פעם ולא פעמיים. אני רוצה להקדיש את זה לקהל. גם כשאני לא כובש ולא פקטור במספרים – אני עובד במגרש ונותן הכל בשביל הקבוצה. גם הקהל וגם הצוות המקצועי ראה ומעריך את זה. התלונות היו בסדר ולגיטימיות, אני חייב עם זה. יש לי עור של פיל".

אלון תורג'מן חוגג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי