המתלוננת נתנה עדות נוספת, בסביבתה טוענים: מצבה הנפשי לא פשוט

ניידת משטרה
ניידת משטרה | דני מרון

אחרי שנחקרה אמש במשך שעות, עובדת המועדון מליגת העל שטענה לאונס וסחיטה באיומים מצד המנכ"ל, מסרה עדות נוספת. בשלב זה אין ראיות ומדובר במילה כנגד מילה. בקרבת הבכיר ממשיכים להכחיש את האשמות

(גודל טקסט)

פרשה מסעירה התפוצצה אתמול (שני) בכדורגלן הישראלי, כאשר עובדת באחד המועדונים בליגת העל הגישה תלונה נגד המנכ"ל שלה בטענה לאונס, סחיטה ואיומים. לאחר שהמתלוננת נחקרה אתמול במשך שעות ארוכות במשטרת חיפה, הוחלט להעביר את החקירה ליחידה למלחמה בפשיעה וזאת לאור העניין התקשורתי בתיק, שבו תטפל כעת היחידה הנ"ל במשטרת זבולון.

המתלוננת הגיעה גם היום לתת עדות נוספת בהזמנת המשטרה ונחקרה במשך יותר משבע שעות כאשר החוקרים רצו לקבל תמונה נרחבת בפרשה. בהמשך יוחלט כיצד להמשיך בחקירה וטרם זומן אותו מנכ"ל חשוד לחקירה (מכחיש את הטענות). גם השחקן שמעורב בפרשה יתבקש לתת עדות בקרוב ככל הנראה.

כזכור, לדבריה של העובדת, אותו בכיר במועדון גילה שהיא קיימה יחסי מין עם אחד השחקנים בקבוצה (שהינו נשוי) ולכאורה איים לחשוף זאת אם לא תקיים יחסים גם עמו.

ניידת משטרה
ניידת משטרה | ערן לוף

על פי גורמים המעורים בפרטים, בשלב זה לא קיימות ראיות ומדובר במקרה של מילה כנגד מילה. בסביבתה של המתלוננת, שכבר אינה חלק מהמועדון, ציינו כי בשל הסיטואציה הקשה והשאלות בהן נתקלה בחקירה, היא נמצאת במצב נפשי לא פשוט.

במשטרה מתכוונים לנסות ולהשיג קלטות ממקום האירוע כדי לבחון את התלונה. מקורבים לבכיר ממשיכים להכחיש את הדברים המיוחסים לו ואף טוענים כי הדבר פוגע במצבו האישי ושהוא קיבל את התלונה בפליאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי