גוטמן, ברדה וסילבס מועמדים לכפ"ס, שטרם החליטה לגבי פדידה

במועדון מחפשים מאמן שיוביל את הקבוצה בלאומית והסיכויים של השניים הראשונים מעט גבוהים יותר. לא ברור אם הקבוצה מתכוונת לעמוד בחוזהו הכבד של הקפטן, שהבהיר: "אני מבחינתי אכבד את ההסכם"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר הבשורה הרשמית על הירידה לליגה השנייה, בהפועל כפר סבא רצו מאוד לסיים את שלושת המחזורים האחרונים בליגה הבכירה בטעם טוב. אתמול (שני) הם הצליחו באופן יחסי לפחות במשחקם הראשון, כאשר חזרו מפיגור כפול מול הפועל ת"א ולא היו רחוקים אף מלהפוך את התוצאה.

צפו בתגובות מבלומפילד

הקפטן עומר פדידה חזר לעניינים עם צמד שכלל פנדל ועוד שער יפה בנגיחה, כאשר מי שזכה למחמאות היה יוני סטויאנוב הצעיר, שאם יש משהו שהרוויחו השנה במועדון מהשרון, זה את השחקן שנרכש מהפועל הרצליה ואמור להיות חלק משמעותי מהסגל בליגה הלאומית בעונה הבאה.

ובמעבר חד להכנות לעונה הבאה, בקבוצה מאוד רוצים למנות מאמן חדש תוך שבועיים-שלושה, כאשר שלושת המועמדים העיקריים הם אורי גוטמן, שי ברדה וחיים סילבס. כל השלושה מוערכים מאוד בשרון כאשר נראה שהסיכויים של השניים הראשונים מעט גבוהים יותר. בקבוצה עוד לא החליטו לגבי רביד גזל, שעמד לצד הקבוצה במשברים בשנתיים האחרונות, כאשר מיד לאחר המשחק הוא סיפק תשובה לגבי עתידו.

שי ברדה
שי ברדה | אריאל שלום

"אני כרגע לא יודע מה יהיה בשנה הבאה. אני מאמין שבשבוע שבועיים הבאים הכול יתבהר. אני חושב שבסופו של יום, אני רוצה להיות מאמן ראשי. אם זה יהיה בכפ"ס אני אשמח ואם לא אז במקום אחר".

סוגיה נוספת היא בנוגע לקפטן, שכאמור הצטיין אתמול. לפדידה חוזה לעונה נוספת במועדון, כאשר השאלה היא האם כפ"ס תעמוד בו (מוערך ב-30,000 שקלים לחודש) או תעדיף להיפרד, כאשר במידה ובקבוצה כן יעמדו בחוזה, ההערכה היא שפדידה יישאר לאור ההערכה הגדולה לה הוא זוכה בעיר.

"כל מי שעוסק בספורט ובכדורגל הישראלי בפרט, יודע שיש הרבה חוסר ודאות. כרגע יש לי חוזה בהפועל כפ"ס, אני מבחינתי אכבד את החוזה. מה שיהיה בקיץ, אם יהיו התפתחויות, אנחנו נדע ביחד", התייחס לכך פדידה בסיום. "כרגע אני מתעסק בשני המשחקים האחרונים, להיות מקצוען".

קיזיטו, עומר פדידה | אודי ציטיאט

על העונה המאכזבת של הקבוצה אמר פדידה: "אני לא יודע לשים את האצבע על נקודה אחת. כמובן שיש הרבה סיבות. הפציעות, השלד שנשאר משנה שעברה שלא שיחק לדעתי אפילו עשרה משחקים ביחד – זה משהו שפגע בנו מאוד. יכולת לראות במשחק הזה הרבה שחקנים צעירים שיהיו פקטור משמעותי בשנה הבאה. הטעויות שנעשו? אין מה לבכות על זה עכשיו. ירדנו ליגה, זה עצוב וזה כואב אבל ננסה לחזור בשנה הבאה".

עליית ליגה תוך עונה אחת: "המועדון הזה תמיד שואף להיות בליגת העל. זה מועדון גדול עם מסורת, אני בטוח שיבנו פה קבוצה שתילחם בכל הכוח על העלייה לליגת העל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי