עליית מדרגה: אנשי לה פמיליה פנו לבית המשפט כנגד חוגג

לה פמיליה מאיימים לתבוע את חוגג | ספורט1

הארגון הגישו בקשה לסעד זמני טרם תביעה, זאת כדי שבית המשפט יורה לחוגג באופן מידי להכניס את האוהדים לטדי. בבקשה צורפו מסרונים של חוגג לארגון: "עד החלטת שופט, אתם תראו את בית"ר רק בטלוויזיה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

הגזרה בין משה חוגג לארגון "לה פמיליה" מתחממת. לאחר שבשבועות האחרונים ביקר בעלי בית"ר ירושלים את ארגון לה פמיליה ואף הורה לאנשי האבטחה באצטדיון טדי לא להכניס את אנשיו לאצטדיון טדי, היום (שלישי) הגיעה התשובה מנגד.

הארגון, באמצעות עורך הדין ארז בר צבי, הגיש בקשה לסעד זמני בטרם תביעה, זאת כדי שבית המשפט יורה לחוגג להכניס באופן מידי את האוהדים למגרש הביתי של הקבוצה. באותה בקשה, שהוגשה ביום בביהמ"ש השלום בירושלים ע"י שלושה אוהדים ונגד משה חוגג ומועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, נכתב: "מוגשת בקשה לפיה כי יורה בית המשפט הנכבד להימנע מלהמשיך ולהפלות את המבקשים בכניסה למשחקי הכדורגל של בית"ר בטדי".

בנוסף, בבקשה צוין במשחקה הקרוב של בית"ר ירושלים בבית ייערך ב-8.5 ולכן בית המשפט מתבקש לאשר את הכנסת אותם אוהדים לטדי. עוד נכתב בבקשה כי "כניסתם נאסרה רק מן החשש שימרו את פיו ויקללו במהלך המשחק, בו תהיה נוכחת ביתו הקטנה של חוגג". הדיון בין הצדדים ייערך מחר בשעה 13:30. בתביעה הובאה החלפת מסרונים בין חוגג לאוהדים, ובה נטען שחוגג אמר "עד להחלטת שופט, אתם תראו את בית"ר רק בטלוויזיה. תתביישו. אתם שולחים קללות לאשתי".

משה חוגג עם אנשי האבטחה בטדי | דני מרון
עוד באותו נושא: לה פמיליה, משה חוגג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי