חושבת קדימה: מכבי חיפה עוקבת אחרי אורי דהן

אורי דהן | מאור אלקסלסי

חבשי צפוי לעזוב ובודק אופציות בטורקיה וברוסיה, הירוקים כבר מחפשים מחליף ומתעניינים בבלם קריית שמונה. מאבוקה חזר לאימונים קלים, שרי וגרשון מתחרים על עמדה אחת לקראת מכבי ת"א

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה נערכת לשבוע הכי גורלי של העונה. הירוקים יפגשו בשבוע הבא פעמיים את מכבי תל אביב – ביום ראשון במשחק העונה בליגה, וביום רביעי בחצי גמר גביע המדינה. מן הסתם, הראש של מוליכת הטבלה עסוק רק במפגש הראשון ועדיין לא בגביע, שכן ניצחון ביום ראשון יבטיח כמעט סופית לקבוצה מהכרמל תואר אליפות ראשון אחרי עשור.

ברק בכר ייאלץ להסתדר במשחק הראשון מול מכבי ת"א ללא חוסה רודריגס המוצהב, ונראה שהוא מתלבט לגבי המערך. רמי גרשון וצ'רון שרי מתחרים על עמדה אחת, כאשר המאמן שוקל לעלות עם שלישיית בלמים. דולב חזיזה יחזור ל-11 אחרי שריצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים במחזור הקודם, ויאניק וילדסחוט ישלם את המחיר וישוב לספסל.

בשורה חיובית מגיעה מכיוונו של ארנסט מאבוקה. המגן הקמרוני שב לאימונים קלים אחרי שהתברר שהוא סובל מקרע חלקי בגיד הירך האחורי, ולאט לאט הוא יחזור לעניינים ומצבו ייבחן. "בשלב הזה של העונה אנחנו צריכים כל שחקן ושחקן, אבל לא נסכן אותו כדי לא להחמיר את הפציעה", אמרו במכבי חיפה.

צ'רון שרי | דני מרון

כידוע, הירוקים קיבלו 2,950 כרטיסים ממכבי ת"א למשחק העונה אשר ייערך בבלומפילד ביום ראשון. בלי קשר, הקבוצה פתחה במבצע מיוחד – רכישת כרטיס לשני משחקי הבית האחרונים של העונה באצטדיון סמי עופר, מול מ.ס אשדוד והפועל באר שבע, במחיר של 120 ש"ח.

בכרמל אמנם ממוקדם במאבק האליפות, אך כבר מנסים לתכנן את העונה הבאה. עאיד חבשי יעזוב וכבר מחפש אופציות מעבר לים, בין השאר בטורקיה וברוסיה. הירוקים בוחנים אופציות למחליף ובין השאר עוקבים אחר בלם קריית שמונה, אורי דהן, שעשוי לקבל פנייה בקיץ. דהן מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה ואף קיבל הצעה מקבוצתו לחוזה חדש.

ארנסט מאבוקה | טל לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי