קניקובסקי מכוון לחו"ל, אך יתקשה לסרב אם תגיע הצעה ממכבי ת"א

קשר נתניה מחוזר על ידי הצהובים ומקורביו העבירו מסרים לפיהם ישמח להגיע. אחרי שהעביר מסרים חיוביים: סבוריט מתמהמה עם החוזה החדש. אם יעזוב, גרופר מהפועל ת"א בתמונה. מכבי חיפה קיבלה 2,950 כרטיסים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נערכת לשני המשחקים החשובים ביותר שלה העונה. הצהובים יפגשו בשבוע הבא פעמיים את מכבי חיפה – ביום ראשון במשחק העונה האחרון בליגה, וביום רביעי בחצי גמר גביע המדינה. אגב, למשחק הליגה הירוקים קיבלו 2,950 כרטיסים לבלומפילד. במקביל להכנה המקצועית, האלופה מנסה לשמור על נכסיה לעונה הבאה מעבר להארכת חוזהו של דן גלזר.

השם החם הוא של אנריק סבוריט, שנחשב לאחד מאהובי הקהל ומוערך מאוד מבחינה מקצועית במועדון. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מכבי ת"א כבר הגישה למגן השמאלי הצעה לחוזה חדש בסך 400 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. ראשי הצהובים קיבלו מסרים חיוביים מסביבת השחקנים ומשפחתו על רצונו להמשיך וממתינים לתשובתו של הספרדי, אך נכון לעכשיו לא התקבלה תשובה נחרצת ממנו וקיים חשש כי הספרדי מחזיק בהצעה מפתה מקבוצה מעבר לים.

גורם בסביבת השחקנים סיפר: "כולם במועדון רוצים את סבוריט, הוא שחקן מוביל ודמות חיובית ומשפיעה בחדר ההלבשה. ההצעה הכספית לא תשופר. ההצעה לא כולל מענקי הישגים והיא מכובדת בסדר גודל אירופי. בזמנו גם אלי דסה מתח את החבל בנושא החוזה והוא לא במכבי ת"א. במועדון מצפים גם לתשובה של השוער דניאל טננבאום שקיבל כבר לפני מספר שבועות הצעה לחוזה ארוך טווח לארבע שנים.

אנריק סבוריט | אריאל שלום

שם חדש שעלה במכבי ת"א הוא של דני גרופר, מגנה השמאלי של היריבה העירונית, הפועל תל אביב. נעשו בדיקות בנושא, אך לא תהיה שום התקדמות עד שתתברר סופית תמונת המשך דרכו של סבוריט, ואם הוא ימשיך כלל לא צפויה פנייה לגרופר. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, גנט וקבוצה בלגית נוספת מגלות עניין במגן השמאלי, לו סעיף שחרור של 450 אלף יורו.

במקביל, גם קשר מכבי נתניה, גבי קניקובסקי שכבר היה שייך בעבר למכבי תל אביב, מחוזר על ידי המועדון ומקורביו העבירו מסרים לגורמים במכבי ת"א לפיהם הוא ישמח להצטרף. השחקן אמנם מכוון לחו"ל, אך הדבר תלוי בהצעות שיקבל ובסביבתו ציינו כי אם תגיע הצעה ממכבי ת"א ולא תהיה הצעה מפתה מאירופה, יהיה לו קשה לסרב לצהובים.

שחקן שצפוי לקחת חלק בפתיחת האימונים לעונה הבאה הוא פארפה גויאגון, אשר מצטיין בבית"ר תל אביב בת ים אליה הוא מושאל מהאלופה. הכוונה היא לבחון את השחקן במשחקים באירופה בהם תשתתף מכבי תל אביב ולאחר מכן תתקבל החלטה אם הקשר בן ה-20 מחוף השנה ממתאים גם לרמה של ליגת העל וראוי להיות כבר בעונה הבאה חלק מהסגל.

דני גרופר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי