לאחר האירועים נגד בית"ר: הפועל ת"א נקנסה ב-10,000 שקלים

בעקבות זריקת החפצים לכר הדשא והדלקת האבוקות ביציעי האוהדים, המועדון האדום ספג קנס "קל" בבית הדין של ההתאחדות. "מדובר בתקופה בה נזקקת הנאשמת לקהל ביציעה, לכן לא ספגה עונש כבד יותר" נכתב בפסק הדין

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לפני כשבועיים פגשה הפועל תל אביב את בית"ר ירושלים, במשחק אשר הסתיים ב-0:0 מאכזב, אבל ייזכר בעיקר בשל האבוקות שהודלקו ביציעים ובהשלת החפצים של האוהדים האדומים לעבר כר הדשא, מה שגרם לעצירת המשחק על ידי השופט רועי ריינשרייבר.

הערב (רביעי) הפועל ת"א עמדה לדין בהתאחדות לכדורגל בשל אותם אירועים שהתרחשו במפגש נגד הקבוצה מהבירה וספגה קנס של 10,000 שקלים, זאת עוד "על הצד המקל ולפנים משורת הדין" לפי פסק הדין.

הדיין עו"ד נעם ליובין ציין בפסק הדין: "נציגי הקבוצה הנאשמת הגיעו עם שני צילומים בודדים של אוהדים, אשר לטענתם הם האחראים לחלק מן האירועים שאירעו ונזכיר כי מדובר באירועים בהם הודלקו אבוקות רבות ביציע ובאירוע אחר בו הושלכו מספר פעמים מוטות נייר על שחקן בית"ר ירושלים, בכמות אשר חייבת את שופט המשחק להפסיק את המשחק למשך 4 דקות".

יאנקוביץ' ליד החפצים שנזרקו מהיציע של אוהדי הפועל ת"א | אודי ציטיאט

"משני האירועים החמורים המצטברים הנ"ל, ולאחר דברי נציגי הנאשמת כי היה ברור להם שהמשחק הינו טעון וכי לכאורה התכוננו בהתאם, הגיעו אותם נציגים עם אותן שתי תמונות, ללא כל זיהוי של אותם האנשים ולמעשה ללא כל צעד מעשי נדרש, כאשר תמוהה העובדה כי מכל האירועים החמורים המוזרים בדו"ח אשר מאופיינים כאירועים להם היו שותפים אוהדים רבים, זהו התוצא הדל איתו מגיעים נציגי הנאשמת לדיון".

"צר לי כי אלו הם פני הדברים וכולי תקווה כי המילים שהושמעו במהלך הדיון, בדבר מלחמה כנגד אותם פורעים, אכן יתממשו למעשים בשטח ולא יישארו בכדר סיסמאות הנזרקות לחלל האוויר. הנני מדגיש כי אם לא הייתי מתחשב בטיעונים שנשמעו בדיון ובעובדה כי מדובר בתקופה בה נזקקת הנאשמת לקהל ביציעה, כמקור הכנסה, הרי שהיה עונשה של הנאשמת כבד הרבה יותר וכולל אלמנטים של ענישה נוספים מעבר לקנס הכספי – והמבין יבין" סיכם ליובין.

עוד לפני שפורסם עונשה של הפועל ת"א, המנכ"לית אודליה פרידמן אמרה: "אחת ההחלטות שלי לבוא לעולם הכדורגל היא שיש לי מה לתרום, והדבר השני באמת הוא שניתן לתרום לקירוב בין האוהדים להנהלת הקבוצה. הענישה של הקנסות כואבת לנו. זה בא על חשבון תקציב למחלקות הנוער. נערכנו למשחק עם בית"ר וההיערכות הייתה רצינית, הכל היה בשיתוף המשטרה".

אוהדי הפועל תל אביב | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי