בתום פגישה הוחלט: אנתוני וארן עוזב את הפועל באר שבע

לאחר שיחה שנערכה אתמול הוחלט: החלוץ ינסה למצוא קבוצה גדולה בארץ או לצאת לחו"ל. סלליך קיבל הצעה לשנתיים, הצדדים קבעו פגישה נוספת גם לגבי גולדברג ולויטה, שמתקרבים. רוב תנאיו של מיכה סגורים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע החלה אתמול (רביעי) בשיחות עם סוכנו של סינטיהו סלליך, גלעד קצב, במטרה לסגור חוזה לעונה הבאה. כפי שפורסם אתמול באתר ספורט1, הפגישה עסקה גם בחוזים של שון גולדברג, אוהד לויטה ואנתוני וארן, כשכרגע לכל שלושת הראשונים (סלליך, גולדברג ולויטה) הוצע לחתום מיידית בקבוצה לעונה הבאה. באר שבע מציעה לסלליך חוזה לשנתיים. חוזהו הנוכחי נאמד בכ-160 אלף דולר לעונה ובמועדון מציעים חוזה נמוך יותר.

הצדדים קבעו להיפגש פעם נוספת ומנסים למצוא פתרון לעניין. במועדון מעריכים שגולדברג ולויטה יסגרו בקרוב. לגבי וארן, אם תגיע הצעה מיידית במועדון לא יעמדו בדרכו משום שהוא לא מחזיק בחוזה ולאור ההתלבטות לגביו. במהלך השיחה אתמול הוחלט כי וארן יעזוב את הפועל באר שבע. השחקן הבהיר כי הוא מכוון למועדון גדול בארץ או לצאת לחו"ל.

אחרי התיקו מול מכבי ת"א, שחקני באר שבע נהנו מחופשה בת יומיים. היום הם ישובו לבית האדום כדי להתכונן למשחק ביום שני באשדוד. הקבוצה לא תעפיל למקום הרביעי בתום המחזור גם אם תנצח, בגלל המשחק בין מכבי פתח תקוה (מקום רביעי, 2 נקודות יותר) לקריית שמונה (מקום שלישי, 3 נקודות יותר). "ניצחון שלנו באשדוד הוא דבר אפשרי, תיקו הכי טוב לנו ביניהן", אמרו בבאר שבע. "בשבת הבאה אנחנו מארחים את ק"ש, כך שהכל עוד תלוי בנו". אלטון אקולטסה ייעדר בשל צהובים. תומר יוספי יחליף אותו.

במועדון טוענים כי המשא ומתן עם דור מיכה לא הופסק. רוב תנאיו של הקשר לשלוש השנים הקרובות סגורים וכל מה שנותר כעת הוא לסגור את שחרורו מול אנורתוזיס, מה שיקרה כנראה סמוך לסיום העונה בקפריסין. באר שבע תשלם כ-100 אלף יורו. בנוגע לאופיר מרציאנו, הצעה הוגשה לסוכנו והצדדים קבעו לדבר פעם נוספת.

סינטיהו סלליך | לירון מולדובן

בתוך כך, הפיזיולוג לוקאס בורטניק חתם במועדון לקראת העונה הבאה. הפולני חזר לקדנציה שנייה במועדון ויצטרף לצוות המקצועי בתפקיד ראש המערך המדעי והפיסיולוגי. "אני מאוד שמח לחזור למועדון מכל כך הרבה סיבות", אמר בורטניק. "אני מצטרף למועדון שיש לו שאיפות ומטרות גבוהות. אני שמח שנפלה בחלקי הזכות להיות חלק מהמועדון הזה, שאני מרגיש בו בבית, ולתרום לו".

אלונה ברקת בירכה: "אני מברכת את לוקאס על שובו חזרה לחיק משפחתנו. לוקאס הוא איש מקצוע מומחה בתחומו ובעל ידע עשיר. מעבר לתרומתו המקצועית של לוקאס, הוא התחבר בצורה יוצאת דופן לישראל ולמועדון ואני מאחלת לו הצלחה רבה".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי