הפועל ב"ש זימנה ארבעה שחקנים לפגישות בנוגע להארכת החוזים

סלליך, לויטה וגולדברג יתבקשו לחתום עוד לפני סיום העונה. קבהא לא ענה לבן חיים, בדרום הבהירו: "אם הוא לא מתנצל, אין טעם". הצעה ראשונית הועברה למרציאנו. נדחה הדיון בבית הדין לאחר הדלקת האבוקות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מתחילים לעבוד: הפועל באר שבע החליטה לקדם את המשא ומתן עם מספר שחקנים והיום תזמן אותם לשיחות, שיימשכו מספר ימים. מי שאמור להגיע לשיחה ראשון הוא סינטיהו סלליך, כשאחריו יזומנו שון גולדברג, אוהד לויטה ואנתוני וארן. כל השחקנים, אגב, מלווים על ידי סוכן השחקנים גלעד קצב. במועדון אישרו אתמול כי המטרה היא לסגור את החוזים של סלליך, גולדברג ולויטה, כששיחות ראשוניות לגבי  גובה החוזה שלהם כבר נערכו. 

סלליך הבהיר שירצה חוזה לשנתיים ובכך תתמקד הפגישה, לויטה וגולדברג צפויים לחתום לעונה בלבד. ההחלטה לגבי דודי טויטו תתקבל רק לאחר שיתברר אם באר שבע מצאה מגן שמאלי אחר. לוי מעריך את המגן, אך חזרת גולדברג לעניינים בשבועות האחרונים שינתה את התמונה. במועדון אמרו אתמול: "נכון שאנחנו רוצים לבנות קבוצה חזקה יותר בעונה הבאה, אבל בשביל שזה יקרה, צריך גם עומק. חלק משחקני ההרכב יהפכו לשחקני רוטציה, כך שמהשלד הנוכחי אפשר רק להתקדם". 

ומה עם שאר המועמדים? ההכנות לעונה הבאה החלו מוקדם יחסית והשיחות עם מספר שחקנים נמשכות במקביל למאבק על המקום הרביעי, כשבאר שבע רחוקה שלוש נקודות משם אבל עם יחס שערים עדיף. מלבד חמודי כנעאן ורועי גורדנה, במועדון ערכו בירור עם דודו דהאן לגבי בירם כיאל, אבל הבינו כי הוא מעדיף להישאר עם משפחתו בצפון. בעקבות הפניה לדהאן, גם שרון מימר ערך שיחה עם הקשר. בשלב זה, כיאל נשאר בסכנין אלא אם יתקבל פיצוי מהותי עבורו ושכר גבוה מאוד ביחס לשכרו הנוכחי.

בירם כיאל | אודי ציטיאט

לגבי אופיר מרציאנו, לשוער הוגשה הצעה שעדיין לא טובה מספיק עבורו. המגעים יימשכו בקרוב. בנוסף, במועדון ממתינים לאישור של קני סייף לגבי האפשרות שיגיע בחינם. במועדון רצו גם את בן רייכרט, אך ההצעה שהגישה לאחרונה ברקת (90 אלף דולר) נמוכה משל מכבי פתח תקוה וגבוהה משל בית"ר ובכל מקרה במועדון הבהירו כי יש להם מועמדים נוספים על הפרק.

אתמול, לאחר שנחשף כאן שטל בן חיים שלח הודעה למרואן קבהא בה ביקש לדעת האם הוא שמע כי השתמש בקריאות גזעניות, במועדון הבהירו כי על קבהא להימנע מתגובה, שרק תעצים את המתיחות. "אם הוא לא מתכוון להתנצל, אין טעם", אמרו. "לא שמענו את בן חיים מבכה על אבדן הנקודות של מכבי חיפה בשבוע שעבר. עדיף שכל קבוצה תתרכז במטרות שלה".

בנוסף, בב"ש ביקשו לדחות את הדיון בעניינה של הקבוצה, שהיה אמור להתקיים היום בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ונענו בחיוב. הסיבה: המועדון עומד לדין על הדלקת אבוקות ורימון עשן ביציע, אך מנסה החל מהבוקר לאתר את הפורעים באמצעות מצלמות האבטחה. אם יצליחו לאתר את האוהדים הללו, בבאר שבע עשויים לקבל הקלה בעונש, כפי שקרה לא מעט פעמים בעבר. "המשחק היה לפני יומיים, כך שלא היה מספיק זמן להיערך", אמרו במועדון.

לא מעוניינים במתיחות. בן חיים וקבהא | מאור אלקסלסי / לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי