יואב כץ לא מוכן לשלם 750 אלף ש"ח על אגאדה. טוויטו יצטרף?

בעלי הפועל חיפה רוצה להשאיר את החלוץ, אך דורש להפחית את האופציה ונענה בשלילה על ידי ירושלים. בן בסט יידרש לקצץ משמעותית בשכרו: "עדן חשוב מאוד, אך לא בכל מחיר". מגן ב"ש מועמד

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי שהבטיחו עונה נוספת בליגת העל, בהפועל חיפה עובדים במרץ על בניית הסגל לעונה הבאה. למרות הכישלון המקצועי של הקבוצה, שלא הצליחה להתברג בפלייאוף העליון והודחה בשלב מוקדם מהגביע, נראה כי הבעלים יואב כץ והמאמן אלישע לוי – בניגוד להערכות הראשוניות – החליטו שיש עם מי לעבוד והם אינם מתכוונים לבצע שינויים מרחיקי לכת במצבת השחקנים.

מי שכן עשוי לסיים את דרכו במועדון הוא וויליאם אגאדה, שכזכור הצטרף בקיץ בהשאלה שעלתה להפועל חיפה 250 אלף שקלים. כעת, לקבוצה של כץ ולוי יש אפשרות לרכוש את החלוץ ב-750 אלף שקלים מקבוצתו, העולה החדשה לליגת העל, הפועל ירושלים. כץ, כך נודע, אינו מוכן לשלם בשלב זה את הסכום המדובר ודורש להפחית אותו משמעותית, אך בירושלים מסרבים להתגמש.

בירושלים היו שמחים לראות אגאדה חוזר אליהם ומסייע להם לתקוע יתד בליגה הבכירה, אולם הכדור כאמור נמצא בידיים של הפועל חיפה שיכולה לממש את האופציה ולרכוש את השחקן. לחלוץ הצעיר חוזה עד תום עונת 2021/22 בבירה ולספורט1 נודע כי בסיומו הוא מכוון לאירופה.

וויליאם אגאדה, לירן סרדל | דני מרון

שחקן נוסף שעתידו אינו ברור הוא עדן בן בסט, שיסיים בקיץ את חוזהו ויידרש לקצץ משמעותית בשכרו על מנת להישאר. "עדן חשוב על כר הדשא ובחדר ההלבשה, אבל לא בכל מחיר", הבהירו.

גם בעמדת המגן השמאלי צפויים שינויים. המגן יהב גורפינקל צפוי לעזוב כשהוא מקווה למצוא קבוצה באירופה. לספורט1 אחד נודע כי המועמד המוביל להחליפו הוא מגן הפועל באר שבע דודי טוויטו. המגן אינו צפוי להמשיך בבירת הנגב וכבר נערכו גישושים ראשונים עם חיפה כאשר גם הפועל חדרה הביעה עניין בשחקן וזאת לאחר עזיבתו של מקסים גרצקין שחוזר לבית"ר ירושלים. 

יהב גורפינקל | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי