חוסר מזל: עמית ביטון נפצע בקורטרייק וישוב לישראל

מגן הפועל ב"ש גילה יכולת טובה והותיר רושם חיובי, אולם לא יחתום בבלגיה בעקבות מתיחה שנגרמה לו באימון וכעת סוכנו ינסה לקדם מעבר אפשרי להיברניאן הסקוטית. לוי החמיא לשחקנים על היכולת הטובה נגד מכבי ת"א

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שנבחן בימים האחרונים בקורטרייק הבלגית, עמית ביטון ישוב הלילה (בין חמישי לשישי) לישראל. ביטון גילה יכולת טובה באימונים בהם השתתף בבלגיה, אולם היום, בסיום האימון לצערו הרב, התברר כי השחקן סובל ממתיחה בשרירי הבטן התחתונה ועל כן נדרש להפסיק את ההתרשמות ולשוב לישראל.

לאור הפציעה, בשלב זה ביטון לא יצטרף לקורטרייק הבלגית וכעת ינסה סוכנו של השחקן, דודו דהאן, יפעל כדי להעבירו להיברניאן הסקוטית בקיץ. ביטון אמור היה לקבל הצעה מהפועל באר שבע להארכת חוזהו בעונה נוספת, אולם לאחר הגעת חאתם עבד אלחמיד מסלטיק והעובדה ששיחק בעיקר כמגן ימני, החליט ביטון לנסות ולמצוא את מזלו מעבר לים.

בתוך כך, הפועל באר שבע ערכה היום אימון נוסף לקראת המשחק ביום שני נגד מ.ס אשדוד ונראה שאת מקומו של אלטון אקולטסה בהרכב יתפוס תומר יוספי. המאמן רוני לוי ערך היום אספת וידאו ובה שם דגש על הדברים החיוביים מהמשחק האחרון נגד מכבי תל אביב, החמיא לשחקנים ואמר להם: "אם נשמור על אותו קו עד סיום העונה, יגיעו גם התוצאות. המטרה היא עדיין להשיג את המקום הרביעי שיכול להוביל לאירופה".

בתחילת השבוע הבא תיערך פגישה נוספת בין סוכנו של סינטיהו סלליך, גלעד קצב, לבין ראשי המועדון לאחר שסלליך קיבל הצעה לחתום לשנתיים, אבל הוא דורש לקבל חוזה דומה לזה שקיבל העונה על סך כ-160 אלף דולר, בעוד הפועל ב"ש מציעה חוזה לשנתיים, אך כאמור בסכום נמוך יותר. בהפועל ב"ש אישרו שהמטרה היא לסגור בשבוע הבא עם סלליך, אוהד לויטה ושון גולדברג שגם הם קרובים לסיכום.

סינטיהו סלליך | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי