ברסקי צפוי לפנות למכבי תל אביב, ממן יעבור ניתוח בשרירי הבטן

הקשר שמושאל מהאלופה רוצה להמשיך גם בעונה הבאה בהפועל חיפה, שתארח בשבת את הפועל כפר סבא ותקווה לשפר עמדות בטבלה. מלך השערים סיים את העונה ולא יעמדו לרשות אלישע לוי, שמחכה לאקסית

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

אחרי 1:3 על בית"ר ושלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים, הפועל חיפה תארח מחר (שבת ב-20:15) את הפועל כפ"ס ותקווה לשפר עמדות בטבלה. ערב המחזור, האדומים מדורגים במקום התשיעי עם 39 נקודות, חמש פחות מאשר לנתניה וחדרה שיתמודדו זו מול זו בראשון.

"אני רוצה לסיים כמה שיותר גבוה בטבלה, זה חשוב", הבהיר השבוע הבעלים יואב כץ בשיחה שערך עם הצוות והשחקנים. גם עבור המאמן אלישע לוי מדובר במשחק משמעותי, שכן הוא פוגש לראשונה את כפ"ס, הקבוצה ממנה פוטר רק לפני כחודש וחצי ואותה עזב בטונים צורמים.

לוי ייאלץ להסתדר ללא חמן ממן, שמשחק במשך תקופה ארוכה עם פציעה בשרירי הבטן. הקשר דחה את הטיפולים עד שהקבוצה תבטיח את הישארותה. כעת, לאחר שזה קרה רשמית, מלך שערי הקבוצה צפוי לעבור ניתוח שכמובן יסיים עבורו את העונה. רוסלן ברסקי יחליפו ב-11.

חנן ממן | מאור אלקסלסי

ומה עם עתידו של ברסקי? הקשר שהושאל ממכבי ת"א צפוי לפנות בקרוב לראשי הצהובים על מנת לנסות להאיץ את הישארותו בהפועל חיפה, שכידוע רוצה מאוד שהקשר ימשיך גם בעונה הבאה. האלופה, כך מקווים במועדון מהכרמל, לא תעמוד בדרכו של השחקן בן ה-29 שלא רוצה לבזבז פרק זמן נוסף על הספסל או ביציע וכידוע מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקריית שלום.

הרכב משוער, הפועל חיפה: יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, יהב גורפינקל, גל אראל, רוסלן ברסקי, לירן סרדל, סער פדידה, וויליאם אגאדה, אלון תורג'מן.

אייל גולסה, רוסלן ברסקי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי